برسی چراغ پیشانی ۲۰۰ وات اسمال سان مدل ZY-W645

برسی

چراغ پیشانی ۲۰۰ وات اسمال سان مدل ZY-W645
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

چراغ پیشانی ۲۰۰ وات اسمال سان مدل ZY-W645

چراغ خورشیدی کوچک مدل 200 وات ZY-W645

توضیحات محصول:

مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ، غارنوردی، شکار، صخره نوردی، کشاورزی و در جاده…

برای کسانی که عاشق طبیعت گردی و کوهنوردی، غار نوردی و صخره نوردی هستند، داشتن هدلامپ بسیار موثر است. یکی از این لامپ ها هدلامپ 200 واتی Small Sun مدل ZY-W645 است که در رده برتر کیفیت، روشنایی و نور قرار دارد و می تواند بهترین ابزار برای کوهنوردی، کمپینگ و … باشد. . چراغ پیشانی سان مدل کوچک ZY-W645 طراحی بسیار زیبا و سبکی دارد. جنس این هدلامپ از پلاستیک فشرده و آلیاژ آلومینیوم و جنس لامپ آن نیز از فلز محکم است. این لامپ دارای 1 لامپ می باشد. علاوه بر این، پشت این لامپ یک لامپ قرمز کوچک با حالت نوردهی 3 قرار دارد. لامپ خورشیدی کوچک نیز از نظر نور و روشنایی در رده برتر قرار دارد و طول آن تا 1000 متر می رسد. همچنین دارای چراغ نشانگر شارژ LED است. یکی دیگر از مزایای چراغ های روشن این است که ضد آب هستند. در روزهای بارانی و حتی در محیط های مرطوب می توانید از نور آن لذت ببرید.

جنس بدنه: پلاستیک ضخیم و فلز قوی

تعداد چراغ: 2 عدد (1 چراغ جلو و 1 چراغ خطر عقب)

اندازه: 8*4.5 سانتی متر

وزن: 260 گرم

قدرت: 1500 لومن

تعداد باتری: 3 عدد باتری کوچک خورشیدی 18650 با ظرفیت 6600 میلی آمپر

باند الاستیک قابل تنظیم

ضد آب و ضد ضربه

اگر از مطلب

چراغ پیشانی ۲۰۰ وات اسمال سان مدل ZY-W645
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی چراغ پیشانی ۲۰۰ وات اسمال سان مدل ZY-W645" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی چراغ پیشانی ۲۰۰ وات اسمال سان مدل ZY-W645"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427