ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Bip S

در این مطلب با موضوع ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Bip S و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Bip S

Huami، یکی از زیرمجموعه های برند شیائومی، شهرت خود را با تولید گجت های پوشیدنی به دست آورده است. این شرکت کمک زیادی به رشد فروش شیائومی کرد، از این رو با تولید دستبند سلامت شیائومی، این گجت را به گران ترین و محبوب ترین گجت شیائومی در جهان تبدیل کرد. یکی از زیرمجموعه های هوامی، آمازفیت است که برند ساعت و مچ بند ورزشی هوامی است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت بیپ اس.

ساعت هوشمند Amazfit Bip S مستطیل شکل است و 31 گرم وزن دارد. این ساعت هوشمند به بدنه پلی کربنات و سیلیکونی مجهز شده است. جنس بند Amazfit Bip S سیلیکونی است و قفل آن یک سگک ساده است که به راحتی باز و بسته می شود. صفحه نمایش رنگی 1.28 اینچی این ساعت هوشمند Transflective TFT است و وضوح 176×176 را ارائه می دهد. محافظ گوریلا گلس 3 برای محافظت از این نمایشگر طراحی شده است.

Amizfit Bip S قابلیت نصب سیم کارت را ندارد اما از GPS و بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می کند همچنین می توانید مستقیما با این ساعت هوشمند صحبت کنید. این ساعت هوشمند با اندروید 5.0 و iOS 10 به بالا سازگار است. با استفاده از این مدل ساعت هوشمند آمازفیت می توانید در شبکه های اجتماعی تماس و پیام دریافت کنید. از ویژگی های خاص ساعت هوشمند Amizfit Bip S می توان به قابلیت خواندن پیام ها از صفحه ساعت، لرزش برای تماس های دریافتی، آب و هوا، هشدار برای بیدار شدن از خواب و … اشاره کرد.

باتری این ساعت هوشمند از پلیمر لیتیوم یونی ساخته شده و ظرفیت باتری 200 میلی آمپر ساعتی برای این محصول در نظر گرفته شده است که در 2.5 ساعت شارژ می شود و تا 40 روز دوام می آورد. اگر ساعت هوشمند Amazfit BipS را در حالت آماده به کار قرار دهید، می توانید آن را تا 90 روز شارژ نگه دارید. همانطور که گفته شد باتری به خوبی دوام می آورد و حتی در صورت کار مداوم با GPS تا 22 ساعت پاسخگوی کاربر خواهد بود.

با استفاده از این ساعت هوشمند شیائومی، 10 حالت ورزشی (دویدن، دوچرخه سواری، شنا، وزنه برداری، یوگا و غیره) را کنترل کنید، سلامت خود را با سیستم ارزیابی سلامت Huami-PAI کنترل کنید و 24 ساعت در روز ضربان قلب خود را بررسی کنید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Bip S

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Bip S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Bip S"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427