برسی؛ نقد و بررسی جاروبرقی سایا پارس خزر مدل FOTUN 

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی جاروبرقی سایا پارس خزر مدل FOTUN  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

پارس خزر

مرور جاروبرقی سایا پارس خزر مدل FOTUN

شرکت پارس خورز در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم برقی در ایران فعالیت می کند. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی گام های بلندی برداشته و با ارائه محصولات باکیفیت ایرانی رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. خط تولید جاروبرقی پارس خزر از تنوع بالایی برخوردار بوده و تاکنون فروش بسیار خوبی را در کشور به دست آورده است. این مدل علاوه بر قیمت از کیفیت و کارایی بی نظیری برخوردار است پس اگر به دنبال خرید جاروبرقی هستید با ما همراه باشید.

شرح:

اگر فضای زیادی برای نگهداری جاروبرقی ندارید، می توانید جاروبرقی پارس خورز را در لیست خرید خود قرار دهید. این مدل بسیار سبک است و علاوه بر جابجایی آسان، برای نگهداری آن نیاز به فضای زیادی ندارد و می توانید رنگ مورد علاقه خود را از بین قرمز، سفید و مشکی انتخاب کنید.

این جاروبرقی کیسه ای دارای موتور 2000 وات است و به راحتی همه چیز کوچک و بزرگ را جمع می کند. ولوم موجود در جاروبرقی به شما این امکان را می دهد که قدرت موتور را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید، اما برای خشک کردن معمولی و روزانه بهتر است ولوم را روی حالت متوسط ​​قرار دهید، این حالت هم قدرت مکش خوبی دارد و هم بهتر نیست. مصرف انرژی البته ناگفته نماند که این مدل با برچسب انرژی A جزو محصولات کم مصرف محسوب می شود.

همچنین یک سیگنال برای نشان دادن پر شدن کیسه جاروبرقی برای این مدل ارائه شده است. از طرفی قابلیت جذب مایع برای این جاروبرقی در نظر گرفته نشده است، بنابراین قسمت مرطوب را جدا نکنید.

لوله تلسکوپی قابل تنظیم تعبیه شده در این جارو، سهولت جارو کردن را دو چندان می کند. سیم پیچ کابل جاروبرقی اتوماتیک نیاز به کابل های بلند را بی نیاز می کند. گفته می شود که مدل جاروبرقی فوتون پارس خزر با 3 ست موجود در جعبه محصول، امکان نظافت نقاط صعب العبور را با مبل شوی و جاروبرقی امکان پذیر کرده است. این مدل شعاع 15 متری را پوشش می دهد و استفاده از 2 فیلتر و فیلتراسیون در این جاروبرقی به سلامت محیط شما کمک می کند.

به طور کلی این مدل از ارزش خرید بالایی برخوردار است و انتخاب آن به عنوان یک کالای ایرانی باکیفیت شما را از خرید محصولات گران قیمت خارجی نجات می دهد. اگر تجربه استفاده و خرید جاروبرقی فوتون پارس خزر را دارید، نظر خود را با کاربران فروشگاه 19 کالا در میان بگذارید.

نقد و بررسی جاروبرقی سایا پارس خزر مدل FOTUN 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی جاروبرقی سایا پارس خزر مدل FOTUN " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی جاروبرقی سایا پارس خزر مدل FOTUN "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427