نقد و بررسی ساعت امیزفیت GTS 4 Mini

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ساعت امیزفیت GTS 4 Mini و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

نقد و بررسی Amizfit GTS 4 Mini Watch

ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4 با صفحه نمایش بسیار خوب و باکیفیت HD AMOLED با استانداردهای تولید بسیار بالا و عمر باتری قابل قبول توانسته تقاضای قابل قبولی را در بازار ساعت هوشمند به دست آورد. با توجه به طراحی زیبا، شکیل و روشن با قیمت آمازفیت GTS 4 مینی می توان آن را انتخابی مناسب برای استفاده روزمره دانست. لازم به ذکر است که Amizfit GTS 4 mini به راحتی با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است و محدودیتی ندارد.

مشاهده توضیحات و قیمت یک ظرفیت دیگر: ساعت هوشمند Amizfit GTS 4

طراحی ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini

Amifit GTS 4 mini با صفحه نمایش 1.65 اینچی AMOLED HD و قاب فلزی مستطیلی شکل با گوشه های کمی گرد در رنگ های مشکی، سفید، صورتی روشن و آبی روشن عرضه شده است. ساعت هوشمند Amifit GTS 4 mini بدون بند تنها 19 گرم وزن دارد که ساعت مینی GTS 4 را در دسته ساعت های سبک وزن قرار می دهد. لازم به ذکر است که ساعت مینی Amizfit GTS 4 دارای مقاومت آب 5atm می باشد که به معنی ضد آب بودن آن تا عمق 50 متری می باشد. همانطور که می دانید یکی از ویژگی های اصلی ساعت هوشمند مقاومت در برابر آب است که می توانید آن را در دسته بندی ساعت هوشمند بیابید.

ساعت نمایشگر Amazfit GTS 4 Mini

با استفاده از سنسور بیومتریک نسل سوم، ساعت هوشمند مینی GTS 4 می تواند پارامترهای سلامتی مانند ضربان قلب، اکسیژن خون، سطح استرس- ذهن و بسیاری موارد دیگر را بهتر بخواند. علاوه بر این، کنترل خوب کیفیت خواب، که تاثیر بسزایی بر سلامتی دارد. Amizfit GTS 4 mini از 120 برنامه تمرینی ورزشی مانند دویدن، دوچرخه سواری، یوگا و غیره پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند Amizfit GTS 4 mini از 5 سیستم موقعیت یاب ماهواره ای پشتیبانی می کند تا شما را در سفر همراهی کند. همچنین با خرید GTS 4 mini می توانید داده های خاصی مانند حداکثر اکسیژن (VO2 Max)، زمان ریکاوری کامل، بار تمرینی و نتایج تمرینی که انجام می دهید را مشاهده کنید تا در مورد عواملی که می توانند بر ریکاوری، پیشرفت و عملکرد شما تأثیر بگذارند. .

در این قیمت، حتی دستیار صوتی آمازون الکسا نیز در کنار شماست. با کمک الکسا می توانید به راحتی آلارم تنظیم کنید، پاسخ بگیرید یا هر آنچه را که می خواهید ترجمه کنید. برای تکمیل همه چیز، ساعت مینی GTS4 با قابلیت Find my phone می تواند تلفن شما را در محدوده بلوتوث پیدا کند و زنگ بزند. تلاش این شرکت بر این است که بیشتر امکانات را با قیمتی مناسب قرار دهد. برای اطلاع از قیمت و قابلیت های ساعت های هوشمند این برند بهتر است به صفحه ساعت هوشمند شیائومی در فروشگاه 19 محصول مراجعه کنید.

قیمت Amazfit GTS 4 Mini

قیمت GTS 4 mini در رده ساعت های هوشمند ارزان قیمت به حساب می آید که علاوه بر قیمت مناسب، دارای ویژگی های جالب و کاربردی بسیاری است که در نظر گرفتن قیمت 120 دلاری آن بسیار وسوسه انگیز است.

باتری Amizfit GTS 4 Mini

ساعت هوشمند کوچک شیائومی Amazfit GTS 4 با طراحی جمع و جور دارای باتری 270 میلی آمپر ساعتی است که در استفاده معمولی تا 15 روز و در حالت صرفه جویی در باتری تا 45 روز دوام می آورد و آیا می توان گفت که عمر باتری . از GTS 4 این مینی ساعت شگفت انگیز است.

بررسی قیمت خرید Amizfit GTS 4 Mini

ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4 علاوه بر ظاهری زیبا نسبت به قیمت، دارای چندین ویژگی برای فعالیت های ورزشی و سلامتی است که به شما کمک می کند تا سلامت خود را بهتر کنترل کنید. حتی می توانید ضربان قلب خود را در طول روز با ساعت مینی Amizfit GTS 4 کنترل کنید و پشتیبانی از باتری تا 15 روز شگفت انگیز است.

نظر شما در مورد این ساعت چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نقد و بررسی ساعت امیزفیت GTS 4 Mini

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت امیزفیت GTS 4 Mini" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت امیزفیت GTS 4 Mini"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427