اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل s51d

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل s51d هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث Zealot مدل s51d

Zealot s51d یک اسپیکر قابل حمل است که از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می کند و به تمامی دستگاه ها از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، تلویزیون ها و غیره متصل می شود. کیفیت پخش عالی، برد بیش از 30 متر بلوتوث و عمر باتری طولانی این محصول را برای اجرای زنده و پخش طولانی مدت جذاب کرده است.

اسپیکر بلوتوث Zealot مدل s51d

طراحی و کیفیت تولید اسپیکر بلوتوث Zealot مدل s51d

طراحی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S51D ساده، نسبتا کوچک و استوانه ای است. این محصول با یک پارچه ضد آب ترکیب شده با مواد سیلیکونی برای پوست پوشانده شده است و بند آن برای طراحی دکمه به وسط بدنه متصل شده است.

اسپیکر بلوتوث Zealot S51D با استاندارد IPX5 در برابر هرگونه پاشیده شدن آب و گرد و غبار مقاوم است. بنابراین می توانید از آن در ساحل یا در ساحل استفاده کنید. با این حال، باید مراقب باشید که آن را در آب فرو نکنید.

وزن 500 گرمی Zealot S51D در نگاه اول سنگین به نظر می رسد، اما به دلیل طراحی استوانه ای، این وزن باعث پایداری بهتری می شود. هسته مغناطیسی این اسپیکر شامل اتصال قوی تری با فلز است. ابعاد 7.5×18.5 سانتی متری این محصول برند Zelot باعث شده است که به راحتی آن را در هر مکانی با خود حمل کنید. Zealots همچنین یک بند مچی برای این محصول طراحی کرده است تا حمل آن را آسان کند.

اسپیکر بلوتوث Zealot مدل s51d

موارد مربوط به Zelot s51d

توان بلندگوی 20 واتی Zealot s51d صدایی بلند، واضح و بدون نویز را به این اسپیکر می رساند. دو باس قدرتمند دیافراگمی-دیافراگمی حداکثر عمق صدا را به گوش شنونده می‌رسانند. آنچه از این اسپیکر می شنوید، صدای استریو 360 درجه پویا با همان حس صدایی است که در کنسرت می شنوید.

علاوه بر بلوتوث، Zealot s51d از جک 3.5 میلی متری صدا و پورت USB نیز پشتیبانی می کند. بنابراین استفاده از این محصول نه تنها به صورت بی سیم امکان پذیر است. همچنین می توانید با اتصال میکروفون خارجی از عملکردهای کارائوکه لذت ببرید.

ظرفیت عالی باتری 4400 میلی آمپری اسپیکر Zealot S51D به شما این امکان را می دهد که به مدت هشت ساعت به صورت مداوم فایل های خود را پخش کنید. این توانایی امکان استفاده طولانی مدت و با کیفیت از ویژگی کارائوکه این محصول را نیز فراهم می کند. این یک باتری لیتیوم پلیمری است که پنج ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. شارژ این محصول از طریق درگاه USB انجام می شود. تمامی این ویژگی ها این اسپیکر را برای استفاده در فضای داخلی و خارجی مناسب می کند.

سایر ویژگی های اسپیکر Zealot S51D

اسپیکر قابل حمل بلوتوث Zealot S51D دارای میکروفون می باشد. از طرفی تویتر و ووفر تریبل این محصول کیفیت پخش رده بالا به پایین را بهبود می بخشد. لازم به ذکر است که علاوه بر اتصال اسپیکر Zealot S51D به دستگاه خود، می توانید فایل های mp3 خود را روی کارت حافظه TF یا SD قرار داده و در پورت طراحی شده روی بدنه قرار دهید. بلندگو به طور خودکار آن را شناسایی می کند و محتوا را مطابق برنامه شما پخش می کند.

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر Zealot s51d

همانطور که گفتیم اسپیکر بلوتوث Zealot s51d قابلیت اتصال به میکروفون خارجی را دارد. با خرید میکروفن های باکیفیت مانند بویا، پرومیت و تسکو می توانید از آنجا دور شوید و تجربه حرفه ای تری در هنگام آواز خواندن یا صحبت کردن داشته باشید. برخی از میکروفون های خارجی بی سیم هستند و به راحتی به بلندگوهای Zealot SD51 متصل می شوند.

یکی دیگر از محصولاتی که تجربه کاربری شما را با Zealot S51D بهبود می بخشد، کارت حافظه با کیفیت بالا و خواندن سریع اطلاعات است. همانطور که گفتیم این اسپیکر می تواند فایل های شما را به مدت هشت ساعت پخش کند. با اتصال کارت SD خود به این دستگاه و کاهش نیاز به روشن شدن بلوتوث، مصرف باتری نیز کاهش می یابد. بنابراین در این مدت می توانید به راحتی فایل های صوتی را بر روی کارت SD حداقل 8 گیگابایتی پخش کنید.

قیمت اسپیکر Zelot s51d

قیمت بلندگوهای Zealot به عوامل زیادی از جمله برند، تعداد واحد، توان خروجی، پورت ها، ظرفیت باتری و … بستگی دارد. با توجه به این ویژگی ها قیمت اسپیکر Zelot S51D مناسب در نظر گرفته شده است. رقبای این محصول در این رده قیمتی دیگر مدل های Zelot مانند S32D و Z1 هستند.

خرید اسپیکر Zelot s51d

هنگام خرید اسپیکر باید از آن به عنوان معیار استفاده کنید. اگر مدت هاست که از طرفداران موسیقی زنده یا فایل های صوتی در محل کار، خانه، دنیای بزرگ و باز یا مهمانی خود هستید، خرید اسپیکر قابل حمل بلوتوث Zealot S51D تصمیم خوب و اقتصادی خواهد بود. این محصول به دی جی ها و کاربران کارائوکه نیز توصیه می شود. فروشگاه های معتبر اینترنتی Zealot S51D را با قیمتی مقرون به صرفه، گارانتی و ضمانت بازگشت هفت روزه به فروش می رساند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل s51d" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل s51d"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427