معرفی اسپیکر مکسیدر وی سی 1041 – ای پی | Maxeeder VC 1041-AP

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر مکسیدر وی سی 1041 – ای پی | Maxeeder VC 1041-AP هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی Maxider VC 1041 – اسپیکر AP Maxeder VC 1041-AP

گوش دادن به موسیقی با صدای بسیار بلند و باکیفیت یکی از سرگرمی های اصلی بسیاری از کاربران است. اگر شما هم جزو همین دسته هستید، اسپیکر بلوتوث خانگی Maxider VC 1041-AP ممکن است با طراحی زیبا و عملکرد صدای عالی شما را شگفت زده کند.

کیفیت طراحی و ساخت

اسپیکر Maxider 1041 در دسته اسپیکرهای خانگی قرار می گیرد و به صورت ایستاده طراحی شده است تا بتوان آن را در هر مکانی قرار داد. برای زیباتر شدن ظاهر دستگاه، چراغ های LED با رنگ های مختلف در قسمت های مختلف این اسپیکر یافت می شود و باید بگوییم که این سیستم نورپردازی نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است. علاوه بر این، می توانید چندین کلید کنترلی را پیدا کنید تا بتوانید موسیقی در حال پخش را به دلخواه شخصی سازی کنید.

مشخصات Maxider 1041

سیستم کلی اسپیکر خانگی Maxeeder VC 1041-AP شامل دو ساب ووفر 10 اینچی و چندین بلندگوی دیگر است و می تواند با توان 22000 وات یا 160 وات توان واقعی صدا تولید کند که بسیار عالی است. البته صدا تنها چیزی نیست که در اینجا اهمیت دارد، بلندگوهای Maxider کیفیت بسیار بالایی دارند و همه چیز را با وضوح بالایی پخش می کنند.

باند خانگی Maxider مدل 1041 علاوه بر بلوتوث می تواند از طریق کابل AUX نیز موسیقی پخش کند. کاربران می توانند انواع فلش مموری را از طریق درگاه USB به این اسپیکر متصل کنند. Maxider یک میکروفون نیز به همراه اسپیکر در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین با اتصال به ورودی میکروفون امکانات بیشتری برای شما فراهم می شود.

سایر ویژگی های این محصول

Maxider 1041 دارای باتری 12 ولتی قابل شارژ است و کاربر می تواند با استفاده از کابل برقی که همراه دستگاه است آن را شارژ کند. برای تنظیم صدا 18 حالت دی جی مختلف برای خریدار در نظر گرفته شده است. شما قادر خواهید بود اسپیکر را بدون لمس کردن با ریموت کنترل تنظیم و کنترل کنید.

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر Maxider 1041

کاربران می توانند علاوه بر خرید انواع اسپیکرهای بلوتوث، لوازم جانبی مورد نیاز اسپیکر مکسیدر را از فروشگاه های معتبر اینترنتی با ارائه کابل های AUX و فلش مموری خریداری کنند. همراه داشتن یک حافظه USB تضمین می کند که همیشه می توانید در زمانی که گوشی خود را ندارید به موسیقی گوش دهید.

قیمت اسپیکر بلوتوث خانگی Maxider VC 1041-AP

با وجود ویژگی های گسترده، اسپیکر Maxider VC 1041-AP چندان گران نیست و کاربران می توانند از ویژگی های گسترده ای مانند توان 160 وات و دو درگاه میکروفون، پورت دو پورت USB و دو درگاه AUX برای یک امتیاز عالی بهره مند شوند.

خرید اسپیکر خانگی Maxeeder VC 1041-AP

دلایل زیادی برای خرید بلندگوهای Maxider وجود دارد که توانایی تولید صدای بلند و واضح اصلی ترین آنهاست. خوشبختانه خریداران کنترل خوبی بر روی این اسپیکر دارند و جدا از اینکه می توانند از بین حالت های مختلف دی جی انتخاب کنند، می توانند این دستگاه را نیز کنترل کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر مکسیدر وی سی 1041 – ای پی | Maxeeder VC 1041-AP" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر مکسیدر وی سی 1041 – ای پی | Maxeeder VC 1041-AP"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427