برسی مشخصات فنی گلکسی  a04

در این مطلب با عنوان مشخصات فنی گلکسی  a04 از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

گلکسی

اگر استفاده شما از گوشی هوشمند محدود به تماس، ارسال پیام و انجام کارهای ضروری است و نه عکس های شخصی می گیرید و نه گیمر می شوید، خرید گوشی سامسونگ A04 را به شما توصیه می کنیم. این گوشی اندرویدی همچنین برای سالمندانی که خواهان یک گوشی هوشمند ساده و ارزان هستند و یا به دنبال گوشی ارزان قیمت به عنوان گوشی دوم هستند، انتخاب خوبی است.
قدرت
قیمت مناسب
باتری 5000 میلی آمپر است
نقطه ضعف
با توجه به قیمت هیچ نقطه ضعفی وجود ندارد

مشخصات ظاهری و صفحه نمایش گوشی سامسونگ A04

سامسونگ A04 یک گوشی ساده با وزن 192 گرم و ابعاد 164.4 x 76.3 x 9.1 میلی متر است. صفحه نمایش گلکسی A04 از نوع PLS LCD و 6.5 اینچی است. وضوح صفحه نمایش 1600×720 پیکسل است و با توجه به قیمت گوشی کیفیت تصویر بسیار قابل قبولی را به ما می دهد. پشت گوشی و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است و قسمت جلویی گوشی از شیشه محافظی مانند گوریلا گلس بهره نمی برد که با توجه به قیمت گوشی چندان دور از انتظار نیست. این گوشی دو سیم کارت نانو را می پذیرد که می توانید همزمان از هر دو سیم کارت استفاده کنید. سامسونگ این گوشی را در رنگ های مشکی، سفید، سبز و مسی تولید کرده است.

مشخصات فنی گلکسی A04

از توضیحات گوشی سامسونگ a04 می توان به پردازنده مرکزی که Helio P35 است اشاره کرد. این پردازنده هشت هسته ای بوده و دارای 4 پردازنده با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و 4 پردازنده با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می باشد. پردازنده گرافیکی a04 نیز PowerVR GE8320 است. این شرایط نشان می دهد که این گوشی سامسونگ اصلا گزینه مناسبی برای قمار محسوب نمی شود! حافظه داخلی گوشی 64 گیگابایت و دارای 4 گیگابایت رم است. این گوشی دارای دو دوربین در پشت است. دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز واید و دوربین دوم یک سنسور حساس به عمق با لنز 2 مگاپیکسلی است. دوربین جلو نیز از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می کند که عملکرد تصویر متوسطی دارد.
باتری نصب شده توسط سامسونگ برای این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است که ماندگاری بسیار خوبی دارد و می توان گفت باتری قوی یکی از مزیت های گوشی A04 سامسونگ است. اما متاسفانه اطلاعاتی در مورد شارژ سریع وجود ندارد و شارژ باتری زمان بر است.

مقایسه مشخصات A04 با m04

گزینه دیگری که با این قیمت دارید، یک گوشی دیگر سامسونگ به نام Samsung m04 است. هر دو گوشی از بسیاری جهات مشخصات مشابهی دارند، اما اگر به دنبال دوربین بهتری هستید، دوربین گلکسی A04 شما را بهتر راضی خواهد کرد.

قیمت گوشی a04

این اسمارت فون به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت بالایی ندارد. بسیاری از مردم آن را به راحتی دریافت می کنند.

خرید گوشی a04

یکی از بهترین تلفن های همراه سامسونگ که به فناوری بالایی نیاز ندارد A04 است. اگر برای شروع کار به یک گوشی ساده نیاز دارید، گوشی A04 به راحتی کار شما را شروع می کند و عملکرد رضایت بخشی دارد. شما می توانید این گوشی را به سرعت و به راحتی از فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

اگر از مطلب مشخصات فنی گلکسی  a04 راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات فنی گلکسی  a04" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات فنی گلکسی  a04"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427