معرفی اسپیکر بلوتوثی پرووان پی اس بی 4975 | ProOne PSB4975

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر بلوتوثی پرووان پی اس بی 4975 | ProOne PSB4975 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی بلندگوی بلوتوث Provan PSB 4975 ProOne PSB4975

این روزها که موسیقی به یکی از سرگرمی های اصلی کاربران تبدیل شده است، داشتن اسپیکرهایی که قادر به پخش صدا هستند بسیار مهم است. Provan محصولی ویژه برای دوستداران موسیقی و اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4975 دارد. این دستگاه کوچک که در رنگ های بسیار جذاب موجود است، عملکرد بسیار خوبی در پخش موسیقی دارد و با قیمت رقابتی، خریدی فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4975

کیفیت طراحی و ساخت

اسپیکر قابل حمل psb4975 دستگاهی قابل حمل و بسیار زیبا در رنگ های مختلف مشکی، آبی، سبز و خاکستری در دسترس کاربران قرار گرفته است. با وجود اینکه دستگاه فوق اسپیکر جیبی نیست اما ابعاد کوچکی با ابعاد 32x92x105 میلی متر دارد و می توان آن را در هر مکانی حمل کرد. وزن این اسپیکر در حدود 300 گرم بوده و بدنه پلاستیکی آن علاوه بر وزن کم از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

اجزای مرتبط با psb4975

اسپیکر PSB4975 دارای باتری قدرتمند 1200 میلی آمپر ساعتی است که می تواند با هر بار شارژ 5 تا 7 ساعت موسیقی پخش کند. پروان می گوید زمان آماده به کار این اسپیکر حدود 25 ساعت است و شارژ کامل آن حدود 2 ساعت زمان می برد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل ProOne PSB4975 از نظر بازتولید صدا عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند انواع موسیقی را با حجم و کیفیت بالا پخش کند. پشتیبانی از 30 تا 18000 هرتز تضمین می کند که می توانید جزئیات موسیقی را بشنوید. پشتیبانی از تماس تلفنی یکی دیگر از ویژگی های جالب اسپیکر بلوتوث PSB4975 است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4975

سایر ویژگی های این اسپیکر

اسپیکر Provan PSB4975 دارای بلوتوث نسخه 5.0 است و امکان پخش موسیقی تا فاصله 10 متری را فراهم می کند. این دستگاه علاوه بر اتصال طولانی مدت، از فناوری TWS نیز پشتیبانی می کند. فناوری خوبی که به شما امکان می دهد همزمان از گوش دادن به موسیقی مهمانی و دنیای بزرگتر ارتباطات لذت ببرید.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به پشتیبانی از کارت حافظه، فلش مموری و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد.

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر بلوتوث Provan PSB4975

کاربرانی که دوست دارند با اسپیکر بلوتوث به موسیقی گوش دهند می توانند با تهیه پاوربانک مطمئن باشند که دستگاهشان همیشه شارژ کافی خواهد داشت. پاوربانک ها به خصوص برای کاربران تفریحی بسیار مفید هستند.

اجزای مربوط به PSB4975

در لیست قیمت اسپیکر بی سیم پروان، PSB4975 یکی از ارزان ترین محصولات با قیمت خرید بالا می باشد. این دستگاه از باتری قدرتمند با 5 تا 7 ساعت کارایی بهره می برد که بسیار خوب است. علاوه بر این، بلوتوث نسخه 5.0 با اتصال سریع و طولانی مدت با دستگاه های مختلف کار با این محصول را لذت بخش خواهد کرد.

خرید اسپیکر Provan PSB4975

کاربرانی که قصد خرید اسپیکر پروان را دارند، مدل PSB4975 با طراحی بسیار جذاب و امکانات فنی عالی می تواند یکی از بهترین ها باشد. این دستگاه علاوه بر اتصال بی سیم می تواند موسیقی با سیم را از طریق کابل AUX پخش کند و همچنین می تواند صدا را از فلش مموری و کارت حافظه پخش کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر بلوتوثی پرووان پی اس بی 4975 | ProOne PSB4975" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر بلوتوثی پرووان پی اس بی 4975 | ProOne PSB4975"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427