برسی؛ تلویزیون بلست مدل BLEST BTV-32HDC110B

در این مطلب با موضوع تلویزیون بلست مدل BLEST BTV-32HDC110B و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اقتصاد

تلویزیون BLEST مدل BTV-32HDC110B

داشتن یک تلویزیون شیک و مدرن نقش مهمی در زیبایی اتاق نشیمن شما دارد، اما فراموش نکنید که کیفیت و ارزش خرید تلویزیون را نیز در نظر بگیرید. ایران رهجو یکی از شرکت های ایرانی با سابقه در زمینه خدمات الکترونیکی است که هم اکنون تولید تلویزیون های معمولی و هوشمند را در قالب برند بلاست به کار خود اضافه کرده است. در ادامه به بررسی تلویزیون مدل BLEST BTV-32HDC110B می پردازیم تا اگر قصد خرید تلویزیون BLEST را دارید با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید.

قبل از خرید لوازم خانگی مخصوصا تلویزیون چه نظری دارید؟

اولین فاکتوری که باید تلویزیون مورد نظر خود را بخرید زیرا برای تلویزیون در اتاق نشیمن مناسب است اندازه 32 اینچ این تلویزیون برای اتاق نشیمن و اتاق خواب باریک طراحی شده و بر روی 2 پایه قرار داده شده است در کنار تلویزیون جلوه خوبی به اتاق شما می دهد. اگر در رابطه با قیمت تلویزیون بلست سوالی دارید در پاسخ باید گفت که BLAST یکی از برندهای اقتصادی است که کنترل قیمت را هدف اولیه خود قرار داده تا در نهایت رضایت مشتری را جلب کند.

قیمت و زمان تحویل BLEST BTV-32HDC110B بسته به مقدار مورد نیاز، در دسترس بودن و محل فروش

پنل نمایشگر این تلویزیون از نوع مستقیم DLED و وضوح تصویر با کیفیت HD در 786×1366 پیکسل است، این مدل با زاویه دید نسبتاً وسیع امکان تماشای تلویزیون از زوایای مختلف را فراهم می کند. از جمله قابلیت های این مانیتور می توان به کاهش نویز تصویر، تثبیت کننده تصویر و فیلترهایی برای تنظیم خودکار سطح رنگ و روشنایی تصویر اشاره کرد. لازم به ذکر است که نمایشگر تصویر این مدل تلویزیون BLEST شفاف و شفاف می باشد پس اگر به کیفیت تصویر اهمیت می دهید به خرید BLEST مدل BTV-32HDC110B فکر کنید.

موارد مربوط به BLEST TV BLEST BTV-32HDC110B

این تلویزیون از گیرنده های داخلی پشتیبانی می کند و امکان دسترسی آسان به کانال های ارتباطی مختلف را فراهم می کند. یکی دیگر از ویژگی های این مدل قابلیت ضبط در فلش است که بسیار کاربردی و مفید است و باید بدانید که این مدل از 4 زبان فارسی، عربی، فرانسوی و انگلیسی پشتیبانی می کند. قابلیت تغییر کانال و تنظیم زمان خواب از دیگر ویژگی های تلویزیون BLEST مدل BLEST BTV-32HDC110B می باشد. در نظر داشته باشید که این مدل هوشمند نیست، قابلیت تلویزیون هوشمند ندارد، بنابراین اگر هوشمند برای شما مهم است، به دنبال گزینه های دیگری برای خرید باشید.

صدای تلویزیون BLEST مدل BLEST BTV-32HDC110B

این تلویزیون دارای 2 بلندگو با توان 10 وات است و در مجموع 20 وات صدا به شما می دهد و جالب است بدانید که 4 حالت صدای معمولی، موسیقی، ورزشی و فیلم را به شما می دهد تا تصویر مناسب باشد. برای صدا

موارد مربوط به BLEST BTV-32HDC110

به نظر می رسد 1 پورت USB و 2 پورت HDMI برای این تلویزیون و برنامه های معمول به خوبی کار می کنند. پورت های دیگر عبارتند از پورت یکپارچه، ورودی RF، پورت کنترل و خروجی هدفون. در مورد پورت ها باید گفت که این تلویزیون بسیار غنی است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید فروشگاه تلویزیون BLEST به عنوان یک محصول ایرانی بسیار معروف است، بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون جدید و باکیفیت برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود دارید، می توانید مدل BLEST BTV-32HDC110 را خریداری کنید. آن را انتخاب درستی در نظر بگیرید.

برای اطلاع از لیست قیمت تلویزیون بلاست از فروشگاه اینترنتی 19 کالا کمک بگیرید.

تلویزیون بلست مدل BLEST BTV-32HDC110B

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ تلویزیون بلست مدل BLEST BTV-32HDC110B" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ تلویزیون بلست مدل BLEST BTV-32HDC110B"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید