برسی سوالات متداول

در این مطلب با عنوان سوالات متداول از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

معرفی گلکسی A14 سامسونگ گلکسی A14

Samsung Galaxy A14 جدیدترین گوشی هوشمند کره ای با قیمت رقابتی و ویژگی های سخت افزاری مناسب است که می تواند رقیبی جدی برای مدل های مشابه آن باشد. این گوشی از سیستم دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین جلو 13 مگاپیکسلی بهره می برد و پردازنده قدرتمند آن به شما کمک می کند تا برنامه ها و بازی های مختلف را به راحتی بر روی گوشی خود اجرا کنید. گلکسی A14 یک محصول عالی برای افرادی است که از یک گوشی هوشمند انتظار زیادی جز عملکرد مناسب ندارند. قیمت گوشی a14 در کنار برند سامسونگ می تواند این مدل را به یکی از گران قیمت ترین گوشی ها تبدیل کند. قیمت روزانه موبایل را در فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی بررسی کنید.

کیفیت طراحی و ساخت

گوشی سامسونگ A14 به زبان طراحی معمولی این شرکت کره ای تولید شده است و در قسمت جلویی می توانید صفحه نمایش با لبه های کمی پایین تر و در بالای صفحه نمایش با یک خط یا نوار مشاهده کنید معمولاً کلید کنترل صدا و کلید پاور در سمت راست و شیار سیم کارت در سمت چپ قرار دارد. اسکنر اثر انگشت نیز روی این قسمت و روی دکمه پاور قرار گرفته تا بتوانید به سرعت قفل دستگاه را باز کنید. ساختار دستگاه و قاب گلکسی A14 از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده است، بنابراین با وجود قیمت پایین، کاربران با محصولی باکیفیت روبرو هستند. یک دوربین سه گانه با فلاش LED نیز در این قاب تعبیه شده است.

مشخصات گوشی سامسونگ A14

مشخصات سامسونگ A14

گوشی جدید سامسونگ گلکسی A14 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن 1080×2408 است و می تواند انواع محتوا را با کیفیت قابل قبولی به نمایش بگذارد. در زیر قاب، تراشه هلیو جی 80 مدیاتک با پردازنده هشت هسته ای با 4 گیگابایت حافظه رم تجربه خوبی در کار با یک گوشی ارزان قیمت به شما می دهد. کاربران می توانند اطلاعات را روی حافظه 64 گیگابایتی ذخیره کنند و در صورت نیاز از کارت microSD استفاده کنند. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و همچنین از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند تا بتوانید در کمترین زمان گوشی خود را شارژ کنید. علاقه مندان به عکاسی با موبایل می توانند با دوربین بزرگ 50 مگاپیکسلی Samsung A14 عکس و فیلم بگیرند. این دوربین دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) برای افزایش سرعت و کارایی دوربین در فوکوس روی سوژه است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو وجود دارد که می تواند به شما در گرفتن عکس با فریم بزرگتر و همچنین عکس های نزدیک از موضوع کمک کند. برای دوستداران سلفی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز واید و قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p در جلوی گلکسی A14 در نظر گرفته شده است تا بتوانید خاطرات خود را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید.

گوشی A14

نرم افزار Galaxy A14

سامسونگ A14 از اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 استفاده می کند و خریداران می توانند مطمئن باشند که در آینده به روزرسانی های نرم افزاری برای این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد. علاوه بر این، گوشی های ارزان قیمت سامسونگ دارای برچسب های NFC برای فعال کردن عملکردهای مختلف از جمله پرداخت های بی سیم هستند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد گلکسی A14 می توان به بلوتوث نسخه 5.1، استفاده از سیستم های ماهواره ای مختلف مانند GPS، Bido، GLONASS و … و پورت USB-C در پایین اشاره کرد.

قیمت گوشی سامسونگ A14

از آنجایی که با یک محصول بسیار ارزان قیمت روبرو هستیم، قیمت گوشی سامسونگ A14 بسیار کمتر از سایر گوشی ها است. البته این به معنای ضعیف بودن نمایشگر نیست و نمایشگر 6.6 اینچی با 4 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ممکن است برای بسیاری از افراد کافی باشد.

گلکسی a14

خرید گوشی A14

گلکسی A14 یکی از جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند سامسونگ است و حتی با داشتن ویژگی هایی مانند پردازنده هشت هسته ای، حسگر اثر انگشت و دوربین 50 مگاپیکسلی، همچنان ارزش خرید دارد. اگر قصد خرید سامسونگ A14 را دارید، می توانید به پردازنده و دوربین این گوشی هوشمند اعتماد کنید. اگر برای تصمیم گیری به اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد Samsung A14 نیاز دارید، توصیه می کنیم از مقاله بررسی A14 دیدن کنید. نمونه عکس ها و فیلم های دوربین را از دست ندهید. همچنین می توانید قاب گوشی Samsung Galaxy A14 را از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا گلکسی A14 از کارت حافظه پشتیبانی می کند؟ بله، می توانید از اسلات اختصاصی برای اضافه کردن کارت حافظه استفاده کنید.

آیا سامسونگ A14 از دو سیم کارت پشتیبانی می کند؟ بله می توانید همزمان از دو سیم کارت استفاده کنید.

اگر از مطلب سوالات متداول راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوالات متداول" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوالات متداول"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427