نگاهی به اسپیکر سونی v90

اگر شما هم بدنبال مطالعه نگاهی به اسپیکر سونی v90 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بلندگوهای Sony v90 را بررسی کنید

Sony v90 یک محصول همه کاره است که انتخاب بهتری برای مهمانی پیدا نمی کند. البته باید بگوییم که با محصولات عالی و سنگینی روبرو خواهید شد. طول این محصول به 170 سانتی متر و وزن 50 کیلوگرم می رسد. خوشبختانه Sony v90 با چرخ طراحی شده است تا بتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید. از آنجایی که دستگاه Sony v90 قیمت بالایی دارد، بد نیست قبل از خرید در مورد آن بدانید. در واقع اسپیکر v90 از آن دسته محصولاتی است که باید قبل از خرید به نسبت صدا و کیفیت آن بهتر دیده و بشنوید. برای خرید پانسمان خانگی از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید.

  • اکثر فرمت های صوتی را پشتیبانی می کند
  • پشتیبانی از CD و DVD
  • نورپردازی خوب
  • کنترل لمسی
  • صدای خوب
  • وزن سنگین

Sony v90 دقیقاً چه شکلی است؟

سیستم صوتی 2400 وات sony v90 محصولی کامل است که برای یک هدف طراحی شده است. اسپیکر سونی v90 طوری طراحی شده است که مهمانی را زیباتر از قبل می کند و در هر شرایطی از گوش دادن به موسیقی تجربه فوق العاده ای کسب می کند. Sony V90 Band سیستم کوچکی نیست. همانطور که گفتیم طول این محصول به 170 سانتی متر می رسد و به دلیل وجود چرخ ها می توانید آن را به راحتی حمل کنید. بدون این چرخ ها امکان حمل این محصول به خارج از کشور وجود نخواهد داشت. پخش خانگی سونی mhc-v90dw در دو کلمه خلاصه می شود. موسیقی و نور دو کلمه برای این محصول سونی هستند. پخش کننده چند رسانه ای سونی mhc-v90dw از چهار توییتر و چهار درایور حالت عریض استفاده می کند. دو ساب ووفر برای این محصول در نظر گرفته شده است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که نورپردازی نصب شده بر روی این محصول باعث می شود احساس کنید در یک نمایشگاه هستید. در اسپیکر سونی v90 از دکمه لمسی استفاده شده است که به شما امکان کنترل نور و حرکت را می دهد. در واقع با توجه به هزینه ای که برای این محصول پرداخت می کنید، باید بگوییم که شما همه چیز را خواهید داشت. همانطور که گفتیم Sony v90 یک محصول کامل است و شما را از همه چیز رها می کند. با این محصول می توانید تقریبا هر فرمت فایلی را پخش کنید. شما می توانید فایل های خود را از طریق USB، Wi-Fi، بلوتوث و حتی Spotify و سی دی و دی وی دی پخش کنید. برای کنترل باند سونی v90 مشکلی نخواهید داشت.

می توانید از تاچ پد این محصول استفاده کنید یا از اپلیکیشن Sony Music Center نصب شده بر روی گوشی هوشمند خود استفاده کنید. صفحه نمایش لمسی این محصول با ژست های مختلف کار می کند. با حرکت دست می توانید به حالت های مختلف دسترسی داشته باشید. می توانید به حالت های DJ، PlayBack، Karaoke و Sampler دسترسی داشته باشید. بسته به حالتی که اسپیکر v90 در آن قرار دارد، می توانید جلوه های موسیقی مختلفی را انتخاب کنید. البته با استفاده از اپلیکیشن می توانید انیمیشن را خاموش کنید. با استفاده از برنامه، می‌توانید دستگاه را روشن یا خاموش کنید، تا زمانی که هر دو به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند. با این برنامه می توانید حالت پخش موسیقی را تغییر دهید و حتی می توانید حالت پخش نور را تغییر دهید.

سیستم کیفیت صدای حرفه ای سونی v90

اولین چیزی که باید گفت این است که سیستم صوتی حرفه ای sony v90 نظر شما را جلب می کند. همه می خواهند بدانند این سیستم چگونه کار می کند. زمانی که صدای این محصول کم باشد می توانید جزئیات صدا را متوجه شوید و کیفیت صدا خوب خواهد بود. وقتی صدا را زیاد کنید، باز هم خواهید دید که کیفیت صدا حفظ شده است و کیفیت عالی را حتی در بالاترین میزان صدا احساس خواهید کرد. این محصول صدای عمیقی تولید می کند و می تواند آن صدا را در سراسر محیط پخش کند. به همین دلیل است که می گوییم این محصول برای مهمانی ها ساخته شده است. صدای این محصول به قدری بلند است که حتی همسایگان شما نیز می توانند از موسیقی آن لذت ببرند. البته می توانید اکولایزر را تغییر دهید تا به صدای مورد نظرتان برسید. حتی می توانید کاری کنید که این محصول بیس بیشتری تولید کند.

پخش کننده خانگی سونی MHC-V90DW عملکرد نورپردازی خوبی دارد. ال ای دی قرار گرفته در جلوی این محصول راننده را متمایز می کرد و می توانید این زیبایی را در محیط مشاهده کنید. شما راه های مختلفی برای توزیع نور خواهید داشت. می‌توانید یکی از حالت‌های Quite، Flickering و Fiesta و راه‌های دیگر را برای پخش نور انتخاب کنید. ترکیب صدا و نور این محصول را بسیار جذاب کرده است. این محصول می تواند موسیقی مورد علاقه شما را تقویت کند. این محصول از میکروفونی پشتیبانی می کند که می توانید از آن برای کارائوکه استفاده کنید.

اخرین حرف

این محصول برای کسانی که می خواهند یک مهمانی بزرگ برگزار کنند مناسب است. همچنین برای کسانی که می خواهند یک مهمانی در فضای باز برگزار کنند مناسب است. بلندگوهای سونی v90 کار DJ را آسان می کنند و هرگز کیفیت ارائه شده را فراموش نخواهید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگاهی به اسپیکر سونی v90" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگاهی به اسپیکر سونی v90"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427