بررسی مشخصات اسپیکر تسکو 2305

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی مشخصات اسپیکر تسکو 2305 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی مشخصات اسپیکر تسکو 2305

  • صدای عالی با بیس قوی
  • طرح های جذاب و متفاوت
  • حمل آسان
  • وزن مناسب
  • عمر باتری خوب
  • قیمت مناسب
  • ندارند

اگر به دنبال اسپیکر با کیفیتی هستید که جزئیات موسیقی را با صدای بلند پخش کند و به راحتی قابل حمل باشد، اسپیکر Tesco 2305 ts را به شما معرفی می کنیم. اسپیکر 2305 TS محصولی از شرکت تسکو می باشد که برندی شناخته شده در صنعت صدا می باشد. برای خرید اسپیکر Tsco به فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

طراحی اسپیکر Tesco TS 2305

طراحی اسپیکر بلوتوث پرتابل تسکو مدل 2305 ts با نهایت دقت انجام شده است. شرکت سازنده تسکو دسته ای بسیار مقاوم در بالای این اسپیکر قرار داده است به گونه ای که نه تنها حمل و جابجایی آن را آسان می کند بلکه بر زیبایی این محصول می افزاید. اندازه 143.7 x 185.3 x 300 میلی متر برای این اسپیکر بسیار مناسب به نظر می رسد و جنس بدنه آن که پلاستیک ضخیم است جلوه خاصی به آن بخشیده است. رنگ مشکی به کار رفته در بدنه اسپیکر 2305 TS بسیار جذاب بوده و با دسته خاکستری همخوانی دارد.

قابل حمل بودن

از نظر قابلیت حمل، اسپیکر 2305 TS دارای دسته ای است که بسیار راحت است و به شما اجازه می دهد تا وزن این اسپیکر 2190 گرمی را به راحتی جابه جا کنید. این وزن برای اسپیکر بلوتوثی در این رده بسیار مناسب است و مشکلی برای جابه جایی آن در هر جایی نخواهید داشت.

پورت ها و نحوه اتصال

در مشخصات بلندگوی Tesco 2305 راه های مختلفی برای برقراری ارتباط وجود دارد. شما به راحتی می توانید گوشی هوشمند، کامپیوتر، تبلت و آی پاد خود را از طریق کابل AUX یا بلوتوث به اسپیکر TS 2305 متصل کنید. یا اگر ترجیح می دهید با فلش مموری یا کارت حافظه بدون استفاده از دستگاه به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. از دیگر ویژگی های اسپیکر تسکو 2305 می توان به بلوتوث نسخه 5.0 این دستگاه اشاره کرد که با تمامی دستگاه ها ارتباط طولانی مدت دارد و بهترین مصرف انرژی را دارد.

باتری اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو مدل ts 2305

هنگام استفاده از اسپیکر Tesco 2305، هر بار ویژگی های بیشتری در دسترس است. و ویژگی جدیدی که قابل توجه است باتری لیتیوم پلیمری است که عملکرد بسیار خوبی با ظرفیت 7200 میلی آمپر ساعت ارائه می دهد. اگر از این اسپیکر با صدای بالا استفاده می کنید، حداکثر عمر باتری آن 4 ساعت است که عدد بسیار خوبی برای این دسته از اسپیکرها است، البته این ظرفیت را مطمئناً می توان با “اندازه کم” افزایش داد. این اندازه باتری برای بلندگوهای بلوتوث خوب به نظر می رسد.

کیفیت صدای تسکو TS 2305

اما در نهایت ارزش یک اسپیکر با کیفیت صدای آن مشخص می شود و از این رو می توان گفت که اسپیکر بلوتوث قابل حمل Tesco 2305 ts اسپیکر خوبی در رده قیمتی مقرون به صرفه است. گفته می شود گوش انسان قادر به شنیدن صداهایی بین 20 تا 20000 هرتز است اما در واقع باید گفت که این عدد بین 50 تا 20000 هرتز کاهش می یابد. در مشخصات اسپیکر تسکو 2305 مشاهده می کنید که این اسپیکر دارای فرکانس اندازه گیری بین 150 تا 20 هزار هرتز است که این و اکثر صداهای محدوده شنوایی انسان در این دستگاه شنیده می شود. توان خروجی 30 وات این دستگاه بسیار خوب به نظر می رسد زیرا صدای بسیار خوبی می دهد و از بیس بالا گرفته تا تمامی صداهای تریبل را با کیفیت پخش می کند. در نهایت باید گفت که کیفیت صدا بسیار خوب و دارای حساسیت (نسبت سیگنال به نویز) 90 دسی بل است.

نتیجه

در بازار رقابتی بلندگوها و سیستم های صوتی، یافتن انتخاب مناسب دشوار شده است. همانطور که دیدیم این اسپیکر Tesco 2305 TS از برند معروف Tesco بوده و دارای کیفیت و ویژگی های بسیار خوبی می باشد. به گزارش اسپیکر 2305، باید گفت که این محصول یک محصول ارزان قیمت و باکیفیت است که با گارانتی یکساله شرکت توسون سیستم در سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی عرضه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مشخصات اسپیکر تسکو 2305" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مشخصات اسپیکر تسکو 2305"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427