معرفی اسپیکر بلوتوثی پرووان پی اس بی 4903 | ProOne PSB4903

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر بلوتوثی پرووان پی اس بی 4903 | ProOne PSB4903 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی بلندگوی بلوتوث Provan PSB 4903 ProOne PSB4903

سخت کوش ها همیشه به دنبال تجهیزات حرفه ای هستند که علاوه بر زیبایی، عملکرد فوق العاده ای در پخش موسیقی داشته باشند; برای این دسته از افراد اسپیکر بلوتوث پروان مدل psb4903 بهترین انتخاب است. این محصول حرفه ای با توان خروجی 40 وات و همچنین طراحی بسیار جذاب می تواند هر فردی را به خود جذب کند.

اسپیکر بلوتوث پروان مدل psb4903

کیفیت طراحی و ساخت

در میان بلندگوهای پیشرفته پروان، PSB4903 طرفداران زیادی در بازار دارد. البته این مشکل اصلا عجیب نیست زیرا طراح که از نوارهای قدیمی الهام گرفته است دستگاه بسیار زیبایی با نور گرد ساخته که با تغییر رنگ حس متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد.

وزن این اسپیکر در حدود 2100 گرم است و می توانید یک دسته بزرگ و باکیفیت روی آن بیابید تا نگران جابجایی دستگاه نباشید. Provan همچنین مقاومت در برابر آب را به این اسپیکر اضافه می کند و این اطمینان را به شما می دهد که بدون هیچ مشکلی از این اسپیکر در محیط باز یا مرطوب استفاده کنید.

اجزای مرتبط با psb4903

اما چیزی که اسپیکر بلوتوث قابل حمل Provan PSB4903 را متمایز می کند، درایورهای بزرگی است که می تواند صدایی با توان 40 وات تولید کند. یعنی صدایی که در این دستگاه می شنوید با بیس قوی و واضح بسیار بلند خواهد بود. این اسپیکر رقص روشن همچنین دارای یک باتری بزرگ 3000 میلی آمپر ساعتی است که شارژ آن حدود 4 ساعت طول می کشد.

باید گفت که اسپیکر Provan از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند و ایجاد ارتباط سریع و طولانی مدت استفاده می کند. علاوه بر این کاربران می توانند از طریق این اسپیکر به انواع موسیقی ها بدون معطلی گوش دهند.

سایر ویژگی های این محصول

اسپیکر بلوتوث قابل حمل ProOne PSB4903 علاوه بر پخش موسیقی بی سیم، از پخش بی سیم صدا از طریق کابل AUX نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر جک 3.5 میلی متری صدا، کاربران می توانند اسلات هایی برای فلش مموری و کارت های حافظه روی این اسپیکر بیابند.

اسپیکر بلوتوث پروان مدل psb4903

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر بلوتوث Provan PSB4903

اسپیکر psb4903 یک دستگاه حرفه ای با قابلیت پخش موسیقی به خوبی است و باتری 3000 میلی آمپری آن می تواند چندین ساعت به شما خدمت کند. با این حال، اگر چند ساعت برای شما کافی نیست و می خواهید برای مدت طولانی از گوش دادن به موسیقی با این اسپیکر لذت ببرید، توصیه می کنیم یک پاوربانک تهیه کنید. یک پاوربانک با ظرفیت بالاتر می تواند بلندگوی شما را چندین بار شارژ کند.

قیمت اسپیکر بلوتوث پروان مدل psb4903

قیمت اسپیکر پروان PSB4903 در مقایسه با محصولات مشابه بسیار رقابتی است و به لطف توان 40 واتی خود می تواند تجربه شنیداری بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. از سوی دیگر، بلوتوث نسخه 5.0 با کاهش مصرف انرژی، ارتباط طولانی مدت و بدون وقفه را به ارمغان خواهد آورد. برای مشاهده قیمت به روز اسپیکر می توانید به سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

خرید اسپیکر بلوتوث پرتابل Provan PSB4903

اگر اهل مهمانی هستید و می خواهید تجهیزات حرفه ای با عملکرد عالی در پخش موسیقی تهیه کنید، می توان اسپیکر ProOne PSB4903 را یکی از بهترین نمونه ها دانست. علاوه بر این طراحی منحصر به فرد با رقص نور بسیار جذاب می تواند دلیل خوبی برای انتخاب این محصول باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر بلوتوثی پرووان پی اس بی 4903 | ProOne PSB4903" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر بلوتوثی پرووان پی اس بی 4903 | ProOne PSB4903"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427