بررسی اسپیکر انرجایزر bts495

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر انرجایزر bts495 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر انرجایزر bts495

اگر از آن دسته افرادی هستید که در خانه مهمانی می دهید یا دوست دارید تلویزیون خود را به بلندگوها وصل کنید تا در هنگام تماشای فیلم صدای بلندتر و جذاب تری بشنوید، بهتر است سراغ بلندگوهای خانگی بروید. در ادامه این مطلب به سراغ اسپیکر انرجایزر bts495 می رویم و برای تعیین قیمت خرید، نگاهی به این محصول و اطلاعات آن خواهیم داشت.

  • کیفیت صدای خوب
  • نور خوب داخل اسپیکر
  • عمر باتری طولانی
  • کیفیت ساخت خوب
  • باس کم
  • صدا بلند نیست

اسپیکر انرجایزر bts495

اسپیکر Energizer bts495 یک اسپیکر خانگی می باشد به این معنی که انتظار وزن کم و ابعاد کوچک را نداشته باشید و این محصول به فضای کافی در اتاق یا خانه نیاز دارد. وزن این مدل حدود 8 کیلوگرم و سایز 330*320*720 میلی متر است و امکان جابجایی این دستگاه وجود ندارد و باید در گوشه خانه قرار گیرد.

کابینت اسپیکر bts495 از پلاستیک سخت و فلز ساخته شده است تا مقاومت بالایی داشته باشد و به مرور زمان خراب نشود. قسمت جلویی این اسپیکر در قسمت بالایی میزبان نمایشگر کوچکی است و در قسمت میانی رقص شفاف و چشم نواز این محصول به چشم می خورد که با تغییر رنگ می تواند جلوه خاصی را به صورت زنده به دنیا ببخشد.

دکمه ها و پورت های مختلف اسپیکر انرجایزر bts495 روی هد قرار گرفته است. دکمه LED برای تنظیم رقص نور طراحی شده است و دکمه های Next و Prev به شما کمک می کنند تا به موسیقی بعدی بروید و به موسیقی قبلی برگردید. دکمه REC برای ضبط صدا و دکمه P/P برای پخش موسیقی استفاده می شود.

دکمه Mode در این قسمت به شما کمک می کند حالت مورد نظر خود را برای اسپیکر انتخاب کنید تا صدای تولید شده به سلیقه شما نزدیک شود. اندازه اصلی اسپیکر انرژایزر bts 495 را در دایره وسط این قسمت می توانید پیدا کنید و از طریق دکمه های کشویی موجود می توانید تریبل، بیس، صدای میانی، اکو، صدای میکروفون و موارد دیگر را تنظیم کنید. به زبان ساده این اسپیکر به شما امکان شخصی سازی صدا را می دهد و اگر لیستی از این موارد داشته باشید می توانید به بهترین نتیجه برسید و این نکته نکته بسیار خوبی است.

بهترین عملکرد اسپیکر انرجایزر bts495

دو راه کلی برای اتصال به اسپیکر انرجایزر bts 495 وجود دارد که راه اول از طریق بلوتوث است که خوشبختانه نسخه 5 است و کیفیت ارتباطی عالی دارد و باتری کمتری مصرف می کند. اتصال بی سیم از طریق درگاه AUX صورت می گیرد و علاوه بر این موارد، پورت USB-A و درگاه کارت حافظه خارجی برای این مدل در نظر گرفته شده است.

امکان اتصال میکروفون به این دستگاه نیز وجود دارد تا بتوانید از آن به عنوان اسپیکر استفاده کنید. Energizer برای این مدل توان خروجی 40 وات و محدوده فرکانس 55 تا 20000 هرتز را تخمین زده است. یعنی صدای تولید شده توسط این محصول برای خانه ای در فاصله 100 متری خوب است.

علیرغم اینکه با اسپیکرهای خانگی سروکار داریم، انرجایزر برای این مدل از باتری 26.6 واتی استفاده کرده است که به شما امکان می دهد تا 5 ساعت با ولوم 80 درصد و 6 ساعت با ولوم 50 درصد با شارژ کامل به موسیقی گوش دهید البته با شارژ کامل. زمان استفاده از اسپیکر طولانی است و شما به 6 ساعت زمان نیاز دارید.

با در نظر گرفتن باتری این مدل می توانید آن را از خانه خارج کنید. ناگفته نماند که اسپیکر energizer bts 495 از رادیو نیز پشتیبانی می کند.

اسپیکر energizer bts495 قیمت مناسبی دارد

قیمت اسپیکر Energizer bts 495 با امکانات مطابقت دارد و سازنده سعی کرده تعادل خوبی بین امکانات و قیمت برقرار کند تا قیمت خرید افزایش یابد. با پرداخت قیمت اسپیکر انرجایزر bts 495 محصولی به دست می آورید که صدایی بلند و باکیفیت دارد و امکان تنظیم فاکتورهای مختلف را به شما می دهد. علاوه بر این وجود باتری به شما امکان می دهد آن را به بیرون از خانه ببرید و نور رقصنده حس خوبی به محیط اطراف می دهد. بلوتوث 5، پشتیبانی از رادیو و میکروفون از دیگر مواردی است که ارزش خرید این مدل را افزایش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر انرجایزر bts495" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر انرجایزر bts495"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427