برسی آیا گوشی F54 ارزش خرید دارد؟

در این مطلب با عنوان آیا گوشی F54 ارزش خرید دارد؟ از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

گوشی

یکی دیگر از گوشی های بزرگ اما با کیفیت سامسونگ F54 است. گوشی هوشمندی که با ویژگی های جذاب می تواند به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل شود. اگر شما هم قصد خرید گوشی F54 را دارید بد نیست با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. آخرین لیست قیمت موبایل سامسونگ را در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی دنبال کنید.

مشخصات گوشی سامسونگ F54

گوشی F54 یکی از جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2023 است. ابعاد این گوشی میان رده 164.9 x 77.3 x 8.4 میلی متر و وزن 199 گرم است. با تلفنی با کاربری آسان و سبک روبرو شوید که کار با آن دشوار نیست. F54 از صفحه نمایش بدون لایه محافظ ویژه استفاده می کند. دارای فریم پلاستیکی و پشت آن پلاستیکی است. استفاده از قاب پلاستیکی و قاب پشتی این گوشی را بسیار سبک و البته قیمت پایینی کرده است. اما گوشی شیائومی F54 ویژگی های جذابی نیز دارد. یکی از این ویژگی ها صفحه نمایش Super AMOLED Plus است. نرخ تازه سازی این صفحه نمایش تا 120 هرتز است. صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 393 پیکسل در هر اینچ پیش روی کاربر خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی برای تماشای فیلم و انجام بازی مناسب است. رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد و روشنایی خوبی دارد که کار با گوشی زیر نور خورشید را آسان می کند. گوشی سامسونگ F54 با اندروید 13 و One UI 5.1 عرضه خواهد شد. این رابط کاربری یکی از بهترین رابط های کاربری برای گوشی های اندرویدی محسوب می شود که امکانات نرم افزاری بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین باید بگوییم که گزینه های سفارشی سازی عالی دارد. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که ظاهر و احساس رابط کاربری را به دلخواه تغییر دهید.

پردازنده

سامسونگ F54 به عنوان یک محصول میان رده از مواد با کیفیت استفاده می کند. باید گفت که این گوشی دارای تراشه اگزینوس 1380 است که با فناوری 5 نانومتری توسعه یافته است. تراشه Exynos 1380 دارای پردازنده هشت هسته ای است. تراشه ای که از 4 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 در فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده می کند. پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. به عنوان یک گوشی میان رده باید بگوییم که F54 عملکرد خوبی در بازی دارد. درست است که بازی ها را با کیفیت خیلی بالا انجام نمی دهد، اما می توانید بازی هایی با گرافیک متوسط ​​و نرخ فریم خوب را تجربه کنید. این گوشی در حین انجام بازی گرما تولید می کند اما این گرما هیچ مشکلی در عملکرد گوشی ایجاد نمی کند. سخت افزار در نظر گرفته شده برای F54 این گوشی را برای کارهای روزمره مناسب کرده است. به غیر از انجام بازی های مختلف، می توانید اپلیکیشن های مختلف را به صورت روان روی این گوشی اجرا کنید.

دوربین گلکسی F54

سامسونگ F54 سعی کرده از نظر دوربین راضی کننده باشد. این گوشی از سه دوربین پشتی بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 108 مگاپیکسلی با F/1.8 بهره می برد. این دوربین دارای فوکوس خودکار و OIS است. دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی با F/2.2 نیز برای این گوشی پیش بینی شده است. دوربین سوم این گوشی دارای سنسور 2 مگاپیکسلی است که عکس های ماکرو را ثبت می کند. در دوربین سلفی یک سنسور 32 مگاپیکسلی وجود دارد. با دوربین های پشت و جلو می توانید ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کنید. با دوربین پشتی نیز امکان فیلمبرداری با کیفیت Full HD و 60 فریم بر ثانیه را خواهید داشت. دوربین گوشی F54 می تواند تصاویر با کیفیت نسبتا بالایی را ثبت کند. تصاویر جزئیات مناسبی را ارائه می دهند و نویز زیادی در طول روز ندارند. البته باید بگوییم که عملکرد دوربین در شب چندان راضی کننده نیست. تصویر نویز بیشتر و جزئیات کمتری را نشان می دهد. یکی از ویژگی های جذاب گوشی F54 باتری آن است. این گوشی هوشمند دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که حتی در روزهای کاری یا تفریحی نیز کاربر را همراهی می کند. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت به همراه دکمه پاور نیز می باشد.

آیا گوشی F54 ارزش خرید دارد؟

F54 یکی از گوشی های مقرون به صرفه و رقابتی سامسونگ است. گوشی هوشمندی با عملکرد خوب و انتخاب مناسبی برای فعالیت های روزمره. شما می توانید قیمت گوشی Samsung F54 را روزانه در فروشگاه های معتبر اینترنتی بررسی کنید.

اگر از مطلب آیا گوشی F54 ارزش خرید دارد؟ راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی آیا گوشی F54 ارزش خرید دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی آیا گوشی F54 ارزش خرید دارد؟"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427