برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی بلست مدل BTV-32HB110B سایز 32 اینچ

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی بلست مدل BTV-32HB110B سایز 32 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

بررسی تلویزیون BTV-32HB110B BTV-32HB110B 32 اینچی LED انفجاری

یکی از حقایق بارز زندگی این است که روح انسان با محیطی که در آن زندگی می کند آمیخته شده و تأثیر زیادی بر فضا و هر آنچه در آن است دارد. مردم زمان زیادی را در زندگی خود در خانه سپری می کنند و تلویزیون ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل شده اند که در مدل های مختلف و دارای ویژگی ها و کارکردهای مختلفی هستند.

یکی از برندهای جدیدی که توانسته رمز موفقیت را در بازار داخلی بخواند و با ارائه محصولات خوب و مقرون به صرفه هموطنان را بی نیاز کند، برند پرافتخار بلاست است. یکی از محصولات ارزان قیمت این برند تلویزیون ال ای دی بلاست مدل BTV-32HB110B سایز 32 اینچ اسامی بیشتری برای بحث وجود دارد.

این تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی برای فضاهای کوچک کیفیت تصویر HD، وضوح 1366×768 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 را ارائه می دهد. برای اینکه تلویزیون بتواند محتوا را با بهترین کیفیت نمایش دهد باید عملکرد بصری و صوتی خوبی داشته باشد. سیستم صوتی Blast TV مدل BTV-32HB110B مجهز به دو بلندگوی 10 واتی است که معمولاً توان خروجی 20 وات را ارائه می دهند. آنها در پایین جعبه تلویزیون قرار دارند. در واقع با توجه به ابعاد این حجم راضی کننده است.

تلویزیون Blast مدل BTV-32HB110B از گیرنده داخلی برای مشاهده کانال های دیجیتال داخلی استفاده می کند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری است که امکان پخش فایل های بیشتری را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه می توان به تله تکست، PVR، MHL و EPG اشاره کرد. ویژگی MHL به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از کابل مخصوصی که در کناره آن یک دوشاخه HDMI و MicroUSB وجود دارد، یک گوشی هوشمند یا دستگاه دارای پورت MicroUSB را به تلویزیون متصل کنید. با قابلیت PVR می توانید برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را بر روی یک USB ضبط کنید.

یکی از مهمترین موارد خرید تلویزیون توجه به درگاه ارتباطی است. مدل Blast TV BTV-32HB110B از یک پورت USB، دو پورت HDMI، رابط یکپارچه، ورودی آنتن و خروجی هدفون استفاده می کند که امکان اتصال سریع و آسان به بسیاری از دستگاه ها را فراهم می کند. با پورت USB می توان فلش مموری یا هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کرد و با پورت HDMI می توان تمامی دستگاه های صوتی و تصویری را به این دستگاه متصل کرد و محتوا را بدون محدودیت و کاهش کیفیت نمایش داد. علاوه بر این، از یک رابط ترکیبی برای اتصال این تلویزیون Blast به دستگاه های قدیمی استفاده شده است.

مدل Blast TV BTV-32HB110B را می توان روی میز یا روی دیوار قرار داد و مدل نصب مورد نظر شما با شماست. ابعاد این دستگاه بدون پایه 732*76*432 میلی متر و با پایه 732*184*484 میلی متر و وزن آن 3.9 کیلوگرم می باشد.

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی بلست مدل BTV-32HB110B سایز 32 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی بلست مدل BTV-32HB110B سایز 32 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی بلست مدل BTV-32HB110B سایز 32 اینچ"، کلیک کنید.