مشخصات ردمی واچ ۳

در این مطلب با موضوع مشخصات ردمی واچ ۳ و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

مشخصات Redmi Watch 3

Redmi Watch 3 که مدت زیادی از عرضه آن در مقایسه با نسل قبلی نمی گذرد، از نظر طراحی، عملکردهای سلامت ورزشی و راحتی به روز شده است. اگرچه Redmi Watch 3 یک مدل اقتصادی است، اما ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد. در ادامه خواهیم دید که Redmi Watch 3 از قیمت قابل قبول و امکانات کاربری خوبی برخوردار است.

ویدیوی Redmi Watch 3

قیمت Redmi Watch 3

Redmi Watch 3 قیمتی در حدود 100 دلار در بازار دارد. این ساعت با امکانات قابل قبول و ظرفیت باتری بالا برای انبوه طراحی شده است و قیمت Redmi Watch 3 نیز با توجه به این ویژگی ها اعلام شده است.

باتری برای Redmi Watch 3

عمر باتری Redmi Watch 3 نسبت به قیمت آن بسیار چشمگیر است. شرکت Redmi می گوید باتری تا 12 روز دوام می آورد. بنابراین باید بتوانید برای مدت زمان معقولی از آن استفاده کنید. با توجه به تجربه کاربر، Redmi Watch 3 با صفحه نمایش همیشه روشن به مدت 5 روز نیازی به شارژ مجدد ندارد. همچنین وقتی باتری به 15 درصد رسید Redmi Watch 3 به شما اطلاع می دهد و توصیه می کند آن را شارژ کنید. برای مقایسه ظرفیت باتری ساعت های مختلف می توانید با مراجعه به صفحه ساعت هوشمند اطلاعات خوبی به دست آورید.

طراحی Redmi Watch 3

Redmi Watch 3 دارای طراحی شیک و مینیمالیستی است که مطمئناً چشم ها را به خود جلب می کند. ابعاد 42.58 x 36.56 x 9.99 میلی متر با وزن تنها 37 گرم است که امکان استفاده از ساعت هوشمند Redmi Watch 3 را در طول روز فراهم می کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه 70 درصد است. این فضا به شما امکان می دهد همه چیز را از اعلان های پیام گرفته تا داده های تمرین را در یک صفحه مشاهده کنید.

همانطور که می دانید بند ساعت شیائومی ردمی واچ 3 با مدل های دیگر متفاوت است اما با آن برای استفاده طولانی مدت حتی در هنگام خواب راحت هستید. با این حال، بستن طناب ها در ابتدا می تواند گیج کننده باشد.

از ساعت هوشمند Redmi Watch 3 استفاده کنید

این ساعت چیزی بیش از یک ظاهر شیک برای ارائه دارد. Redmi Watch 3 همچنین دارای ویژگی‌های جالب بسیاری مانند پشتیبانی از بیش از 120 حالت ورزشی از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و غیره است. همچنین برنامه های دویدن حرفه ای وجود دارد که می توان آنها را برای سطوح مختلف ورزش از جمله مبتدیان، چربی سوزی و استقامتی انتخاب کرد. اما شگفت انگیزترین چیز در مورد خرید Redmi Watch 3 این است که دارای 5ATM مقاومت در برابر آب است، به این معنی که می توان به راحتی از آن در هنگام شنا استفاده کرد.

صفحه اصلی اپلیکیشن سلامت ورزشی شیائومی داده‌های سلامتی مختلفی از جمله مراحل تمرین، کالری و سایر اطلاعات روی Redmi Watch 3 را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را نمایش دهند که برای درک سریع شرایط استفاده روزانه مناسب است. صفحه نمایش طراحی شده برای ورزش بخش هایی مانند دویدن و پیاده روی، دوچرخه سواری در فضای باز و دویدن در فضای داخلی را به طور پیش فرض نشان می دهد.

ردیاب خواب بسیار دقیق است و هر مرحله از خواب را ردیابی می کند. ساعت هوشمند شیائومی واچ 3 همچنین ارتباط بلوتوثی و قابلیت خواندن نوتیفیکیشن ها را فراهم می کند. توجه داشته باشید که با استفاده از این ساعت نمی توانید با افراد تماس بگیرید و فقط به تماس ها پاسخ دهید.

لازم به ذکر است که ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 دارای تراشه داخلی مستقل و پیشرفته GNSS است که از 5 سیستم موقعیت یابی ماهواره ای بزرگ دنیا (Beidou/GPS/GLONASS/GALILEO/QZSS) با موقعیت یابی سریع، دقت بالا و حرکت دقیق تر استفاده می کند. . ردیابی سودآور بود

سایر اجزای نصب شامل اعلان‌ها، نظارت بر سلامت، برنامه‌ها، سیستم‌ها، موارد امنیتی و غیره است. کاربران می توانند تنظیمات را بر اساس عادات و نیازهای خود تنظیم کنند.

یکی از مواردی که باید به آن اشاره کرد، تماس اضطراری در Redmi Watch 3 است. پس از نصب تماس اضطراری در APP، در صورت مواجهه با یک موقعیت اضطراری و خطرناک، کافیست دکمه سه را فشار دهید تا به سرعت با مخاطبین اضطراری تماس بگیرید.

یادآوری، آب و هوا، شمارش معکوس، پرداخت موبایلی آفلاین (در ایران موجود نیست) و دستیار صوتی در Redmi Watch 3 موجود است. می‌توانید با مراجعه به صفحه ساعت هوشمند شیائومی در فروشگاه 19 کالا، قیمت هر ساعت را اطلاع دهید.

صفحه نمایش ساعت شیائومی ردمی واچ 3

Redmi Watch 3 دارای صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED است، این صفحه نمایش بزرگ امکان کنترل آسان تمام ویژگی ها را فراهم می کند. اطلاعاتی مانند یادآوری پیام ها و داده های ورزشی را می توان در این نمایشگر مشاهده کرد. در عین حال دارای حداکثر روشنایی 600 نیت است که به این معنی است که می توانید به راحتی اطلاعات صفحه شیائومی ردمی واچ 3 را زیر نور شدید مشاهده کنید. علاوه بر این، برای پشتیبانی از نرخ تازه سازی بالای 60 هرتز ارتقا یافته است. با رزولوشن 450 در 390 پیکسل و تراکم پیکسلی 341 PPI تصاویری شفاف، واضح و قابل قبول ارائه می دهد.

این ساعت بیش از 200 صفحه ساعت کلاسیک را پشتیبانی می کند که در دسته بندی های ورزشی، مینیمالیستی، فناوری، مکانیکی و غیره قرار می گیرند. همچنین یک ساعت همیشه روشن (AOD) طراحی شده است که بدون نیاز به حرکت دادن دست، تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات شیائومی ردمی واچ 3

اتصال گوشی به ساعت از طریق برنامه Mi fit انجام می شود و این برنامه به چهار قسمت اصلی تقسیم می شود. سلامتی تمرکز است و تمام اطلاعات معمولی که انتظار دارید مانند مراحل، کالری سوزانده شده، اطلاعات ورزش، ضربان قلب، SpO2 و موارد دیگر را ارائه می دهد. در قسمت سخت افزار نیز می توانید Redmi Watch 3 را به دلخواه شخصی سازی کنید.

این بدان معناست که می توانید موقعیت ویجت ها، برنامه ها و حتی صفحه ساعت را تغییر دهید. همانطور که گفتیم با خرید Redmi Watch 3 به بیش از 200 واچ فیس دسترسی خواهید داشت که هر زمان که بخواهید می توانید آنها را تغییر دهید. علاوه بر این، همیشه می‌توانید صفحه ساعت خود را از اپلیکیشن Mi Fitness آنلاین بگیرید و با تنوع آن، هرگز از تماشای Redmi Watch 3 خسته نخواهید شد. همچنین امکان شخصی سازی صفحه ساعت وجود دارد. بنابراین می توانید عکس خود یا تصویر مورد نظر خود را اضافه کنید.

قیمت خرید Redmi Watch 3

از نظر طراحی، Redmi Watch 3 از صفحه نمایش رنگی 1.75 اینچی AMOLED استفاده می کند که تجربه رضایت بخشی را با نرخ تجدید 60 هرتز و دقت خوب ارائه می دهد. در عین حال حداکثر روشنایی به 600 نیت می رسد و می توان اطلاعات را به راحتی زیر نور خورشید خواند.

نیازی به گفتن نیست که Redmi Watch 3 بلوتوث دو بانده و تماس های اضطراری را اضافه کرده است. پشتیبانی از سیستم موقعیت یاب ماهواره ای QZSS و ارتقای مدل اسپرت از ماژول 117 به 120 از دیگر پیشرفت های عمده این ساعت نسبت به نسل قبل است. این شامل اکسیژن خون، ضربان قلب، خواب و سایر عملکردهای نظارت بر سلامت است.

مزایای Redmi Watch 3

  • قیمت مناسب Redmi Watch 3 نسبت به امکانات
  • پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا
  • عملکرد و طراحی زیبا
  • 120 سبک ورزشی
  • امکان پاسخگویی به تماس ها

معایب Redmi Watch 3

  • حافظه داخلی قابل دسترسی نیست
  • از NFC پشتیبانی نمی کند.
  • از متن و پیام های فارسی پشتیبانی نمی کند.

مشخصات ردمی واچ ۳

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات ردمی واچ ۳" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات ردمی واچ ۳"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427