برسی مشخصات فنی گلکسی زد فولد 6

در این مطلب با عنوان مشخصات فنی گلکسی زد فولد 6 از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

گلکسی

گلکسی زد فولد 6

هر روز در دنیای تکنولوژی، گوشی های هوشمند رده بالا با امکانات و لوازم جانبی جدید در بازار عرضه می شوند. اما در این تنوع و نوآوری، گاهی اوقات محصولات آنقدر جذاب و خلاقانه هستند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 یکی از محصولاتی است که با طراحی منحصر به فرد و ویژگی های منحصر به فرد خود مورد توجه دوستداران گوشی های هوشمند قرار گرفته است. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو و ویژگی های پیشرفته تجربه جذابی از استفاده از دستگاه هوشمند را ارائه می دهد.

نقاط ضعف و قوت z fold 6
قدرت:
• طراحی منحصر به فرد و مجلل
• صفحه نمایش با وضوح بالا
• دوربین قدرتمند با هوش مصنوعی
• ابزار قدرتمند
نقاط ضعف:
• گران
• حساسیت صفحه نمایش
• محدودیت های دوربین

گوشی zfold

توضیحاتی در مورد طراحی گوشی سامسونگ Z Fold 6

برخلاف تمام شایعات پیرامون طراحی متفاوت این گوشی نسبت به نسل قبل، ظاهر این گوشی سامسونگ تفاوت چندانی با نسل های قبل ندارد. گوشی کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر است، اما این تفاوت‌ها آنقدر کوچک هستند که به سختی قابل مشاهده هستند.
ابعاد Z Fold 6 در حالت تا شدن 153.5 x 68.1 x 12.1 میلی‌متر و در حالت باز کردن، 153.5 x 132.6 x 5.6 میلی‌متر است. این گوشی 1.4 میلی‌متر کوتاه‌تر و 1 میلی‌متر بزرگ‌تر از تاشو z 5 است.
باید گفت در ضخامت و وزن پیشرفت چشمگیری داشته ایم. Z Fold 6 با ضخامت 12.1 میلی متر، 1.3 میلی متر نازک تر از Z Fold 5 است و 239 گرم وزن دارد که 14 گرم سبک تر از نسل قبلی است.
در گلکسی زد فولد 6، سامسونگ نمایشگر و جنبه های اصلی را نسبت به نسل قبلی بهبود بخشیده است. صفحه نمایش 6.3 اینچی این گوشی دارای حاشیه باریکی است که بدون افزایش سایز گوشی فضای نمایشگر بیشتری را فراهم می کند.
صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی این گوشی از نوع AMOLED با روشنایی 2600 نیت است که نسبت به نسل قبل با روشنایی 1700 نیت روشنایی بیشتری دارد.

مشخصات فنی Galaxy Z Fold 6

گوشی سامسونگ Z Fold 6 دارای چیپست قدرتمند نسل سوم اسنپدراگون 8 است. این نسخه بهینه شده از جدیدترین چیپست کوالکام که قبلا فقط در گلکسی اس 24 اولترا استفاده می شد، عملکردی استثنایی در اجرای نرم افزارها و بازی های سنگین به ارمغان می آورد و ارزش خرید گوشی های سری z سامسونگ را افزایش می دهد.
وجود عملکرد Sketch to Image در Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 به شما این امکان را می دهد که با استفاده از هوش مصنوعی، طرح ها و عکس های خود را به تصاویر واقعی تبدیل کنید. از دیگر قابلیت های هوش مصنوعی این گوشی می توان به قابلیت ترجمه متن، حالت فلکس و دستورات صوتی اشاره کرد.
در Galaxy Z Fold 6، سامسونگ از دوربین قبلی خود، Z Fold 5 استفاده کرد. این تنظیمات شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است .

گوشی موبایل Z Fold 6

قیمت گوشی سامسونگ z fold 6

Samsung Z Fold 6 به عنوان یکی از پرچمداران این برند کره ای دارای آخرین فناوری و نوآوری است. از صفحه نمایش بزرگ و تاشو گرفته تا پردازنده قدرتمند و دوربین با کیفیت، همه چیز این دستگاه را به یک انتخاب منحصر به فرد تبدیل کرده است. این ویژگی ها و قابلیت ها ارزش واقعی این گوشی را توجیه می کند.
لازم به ذکر است که قیمت گوشی سامسونگ Z Fold 6 اگرچه در مقایسه با برخی از گوشی های موجود در بازار بالا به نظر می رسد، اما با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت های فراوان آن، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال دیگران هستند. و تجربه موثر آنها از دنیای فناوری می آیند.

گوشی هوشمند سامسونگ z fold 6 را بخرید

آیا به دنبال تجربه ای منحصر به فرد و متفاوت در دنیای موبایل هستید؟ خرید Samsung Z Fold 6 همان چیزی است که شما نیاز دارید. این گوشی با طراحی خیره کننده و فناوری پیشرفته، چیزی فراتر از یک گوشی ساده است. Samsung Z Fold 6 با صفحه نمایش تاشو و تطبیق پذیری خود، نه تنها یک گوشی هوشمند، بلکه تبلتی قدرتمند است که به شما امکان می دهد کارهای روزانه خود را به روشی کاملا جدید و هیجان انگیز انجام دهید.

اگر از مطلب مشخصات فنی گلکسی زد فولد 6 راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات فنی گلکسی زد فولد 6" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات فنی گلکسی زد فولد 6"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427