ردمی واچ ۳ اکتیو

در این مطلب با موضوع ردمی واچ ۳ اکتیو و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

Redmi Watch 3 Active

Redmi Watch 3 Active در دنیایی که افراد زیادی هر روز در حال تماشای فناوری و پیشرفت‌ها هستند با استقبال خوبی مواجه شده است. اگر نمی خواهید پول زیادی برای خرید ساعت هوشمند خرج کنید اما می خواهید ساعت شما از ویژگی ها و دستگاه های جدید پشتیبانی کند، مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active را بررسی کنید. در ادامه به بیان ویژگی های مهم این محصول می پردازیم و همچنین به این موضوع می پردازیم که آیا قیمت Redmi Watch 3 Active با ظاهر آن مطابقت دارد یا خیر؟

توضیحات و قیمت یک ظرفیت دیگر را ببینید: ساعت هوشمند Redmi Watch 3

ویدیوی Redmi Watch 3 Active

قیمت Redmi Watch 3 Active

قیمت Redmi Watch 3 Active در کنار ویژگی های بارز آن باعث محبوبیت بسیار زیادی شده است. همانطور که در صفحه ساعت هوشمند فروشگاه اینترنتی 19-کالا مشاهده می کنید، مدل های مختلفی در رنج قیمتی متفاوت وجود دارد که هر کدام از آنها قیمت خرید با کیفیت بالا مطابق با سری دارد. اگر بخواهیم مشخصات ردمی واچ 3 اکتیو را در مورد رقبای خود با همان قیمت بررسی کنیم، باید بگوییم که این محصول از نظر قابلیت ها چیزی نیست.

Redmi Watch 3 Active حدود 50 یورو قیمت دارد، اما مطمئناً با این قیمت بیشتر از یک ساعت هوشمند کار خواهد کرد. پس از ارائه جزئیات این محصول، متوجه خواهید شد که آیا Redmi Watch 3 Active در کلاس خود خرید خوبی است یا خیر، پس تا پایان با ما همراه باشید.

راهنمای اتصال Redmi Watch 3 Avtive به تلفن

  1. اپلیکیشن Mi Fitness را در گوشی خود دانلود کنید.
  2. پس از باز کردن برنامه به قسمت تنظیمات بروید.
  3. تغییر منطقه به هند
  4. در بخش دستگاه، دستگاه خود را پیدا کنید.
  5. سپس به ساعت وصل شوید.

باتری ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

اولین نکته مهمی که در مورد باتری ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active باید به شما بگوییم این است که این ساعت با ظرفیت باتری ۲۸۹ میلی آمپر ساعتی و شارژ مغناطیسی در بازار عرضه شده است و برای شارژ آن تنها باید یک بار آن را شارژ کنید. 12 روز دیگه نیازی نیست شارژر ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active مانند اکثر گجت های هوشمند دارای مدل مغناطیسی است و به این ترتیب باید آن را با کابل وصل کنید که در ادامه این مدل را از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تست می کنیم تا تو می توانی بهتر از اینها انجام دهی. ارزش خرید آن را درک کنید

علاوه بر این مدل می توانید ساعت های هوشمند دیگر این برند را در صفحه ساعت های هوشمند شیائومی بیابید و مشخصات این ساعت را با آن ها مقایسه کنید تا خرید مطمئن تری داشته باشید.

طراحی Redmi Watch 3 Active

Redmi Watch 3 Active با طراحی کلاسیک و بند سیلیکونی عرضه می شود و نمایشگر چهار ضلعی این ساعت شبیه به ساعت هوشمند این برند معروف است.

از نظر طراحی، Redmi Watch 3 Active ویژگی های جذابی دارد که باعث می شود به آن امتیاز بالایی بدهیم. یکی از این موارد به دلیل ساعت دو رنگ است که جلوه خاصی به Redmi Watch Active 3 می دهد، از طرفی منحنی کوچک ایجاد شده در صفحه نمایش آن را منحصر به فرد کرده است.

ویژگی های طراحی قابل اعتماد دیگری نیز دارد که مهمترین آنها طراحی بند سیلیکونی ضد حساسیت است که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. وزن ساعت هوشمند ردمی واچ 3 اکتیو شیائومی به 42 گرم می رسد و با استاندارد 5ATM تا عمق 50 متری مقاومت در برابر آب را ارائه می دهد که با در نظر گرفتن قیمت این ساعت و مقایسه آن با سایر مدل ها، این استاندارد را مشاهده می کنید. .

ویژگی های ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active Smart Watch

ویژگی‌های زیادی وجود دارد که Redmi Watch 3 Active را متمایز می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها سنسور ضربان قلب و SpO2 است، اگرچه GPS یا NFC را در این ساعت هوشمند مشاهده نمی‌کنیم. وجود سنسور اکسیمتری نوری در این ساعت اشباع اکسیژن خون شما را تشخیص می دهد و در مواقع اضطراری که سطح اکسیژن شما پایین است به شما هشدار می دهد. همچنین سنسور ضربان قلب فعال است و می توانید تغییرات را مشاهده کنید و این ساعت در هر زمانی از شبانه روز با افزایش ضربان قلب به شما هشدار می دهد.

قابلیت دیگر استفاده از میکروفون و اسپیکر داخلی است که امکان برقراری تماس صوتی بلوتوثی از طریق گوشی را فراهم می کند. هر زمان که ساعت هوشمند را به بلوتوث گوشی خود متصل می کنید، می توانید تماس برقرار کنید که یک ویژگی شگفت انگیز برای ساعتی با این قیمت است. با توجه به قیمت Redmi Watch 3 Active و داشتن 200 واچ فیس و 100 حالت ورزشی شامل 10 ورزش حرفه ای می توان آن را ارزش خرید بالایی دانست.

باند Redmi Watch 3 Active علاوه بر نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون، مرحله خواب و کیفیت آن را اندازه گیری کرده و اطلاعات جامعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. میزان خواب عمیق، خواب سبک و حالت کلی خواب تحت کنترل این مدل است و در نهایت پیشنهاداتی برای بهبود خواب شما ارائه می دهد.

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active Screen Watch

Redmi Watch 3 Active دارای صفحه نمایش 1.83 اینچی IPS LCD با رزولوشن 240 در 280 پیکسل است که عملکرد قابل قبولی را نشان می دهد. به گفته شیائومی، این ساعت پنل بزرگی با حداکثر روشنایی 450 نیت اضافه کرده است که در محیط های پرنور و پرنور یک مزیت محسوب می شود، زیرا با این ویژگی می توان جزئیات را به وضوح دید. صفحه نمایش آنقدر بزرگ است که با رنگ های زنده و شگفت انگیز شما را به وجد می آورد.

مشخصات Redmi Watch 3 Active

در مورد مشخصات ردمی واچ 3 اکتیو باید به چند نکته اشاره کرد که یکی از آنها با سیستم عامل های اندروید 6.0 به بالا و همچنین سیستم عامل های iOS از 10 به بالا سازگار است و تقریبا می توان گفت که با سیستم عامل های اندروید 6.0 به بالا سازگار است. Redmi Watch 3 Active. با تمامی برندهای موبایل

اپلیکیشن همراه این ساعت Mi Fitness است که در iOS و اندروید موجود است. این برنامه با رابط کاربری آسان، داده های سلامتی، تمرینات و تنظیمات دستگاه را نمایش می دهد. همچنین دارای عملکردهای مختلفی از جمله نظارت بر روند سلامت، جزئیات ورزش، تنظیم صفحه ساعت، دانلود صفحه ساعت، تنظیم اعلان ها، ویجت های اعلان، هشدار ضربان قلب، نشانگرهای خواب و غیره است.

لازم به ذکر است که کاربر می تواند لیستی از 10 مخاطب مورد علاقه برای تماس های سریع، انتخابی و مستقیم از ساعت ایجاد کند.

قیمت خرید Redmi Watch 3 Active

برای درک ارزش خرید Redmi Watch 3 Active، باید ویژگی‌ها و قیمت این محصول را با هم ترکیب کنیم، و این همان کاری است که در این مقاله انجام دادیم و قابلیت‌های ورزشی بی‌شماری را با یک باتری عالی پیدا کردیم. عمر، صفحه نمایش قابل قبول، قابلیت تماس و … ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active را به محصولی ارزشمند تبدیل کرد.

مزایای Redmi Watch 3 Active

  • مهارت های ارتباطی عالی در این کلاس قیمتی
  • عمر باتری تا 12 روز
  • مهارت های چند ورزشی
  • ظاهر جذاب
  • Redmi Watch 3 Active قیمت مناسب است

معایب ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active

  • هیچ پشتیبانی از شارژ بی سیم وجود ندارد
  • از متن و پیام های فارسی پشتیبانی نمی کند.

ردمی واچ ۳ اکتیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ردمی واچ ۳ اکتیو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ردمی واچ ۳ اکتیو"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427