برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A04e ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A04e ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

معرفی Samsung Galaxy A04e (Samsung Galaxy A04e)

گوشی A04e یکی از محصولات جدید سامسونگ است که در پایان سال گذشته رونمایی شد. این محصول با صفحه نمایش 6.5 اینچی، دوربین 13 مگاپیکسلی، طراحی آسان و پردازنده قدرتمند، تجربه بسیار خوبی را برای کاربران خود رقم می زند. سامسونگ A04e قیمت پایینی دارد و به همین دلیل در رده محصولات اقتصادی سری A این برند قرار می گیرد. با خرید گوشی سامسونگ A04e محصولی سبک، ساده و کاربردی در دست خواهید داشت که از نظر کیفیت تصویر و تماس، کار با اپلیکیشن های نسبتا سنگین و انجام بازی، انتظارات شما را برآورده می کند. لیست قیمت گوشی های موبایل سامسونگ را در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی مشاهده کنید.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی سامسونگ A04e

در اولین جلسه هنگام خرید گوشی Samsung A04e می توانیم بدنه نسبتا بزرگ آن را ببینیم. طول، عرض و ضخامت این محصول به ترتیب 164.2، 75.9 و 9.1 میلی متر می باشد. این در حالی است که برخلاف تصور، وزن این گوشی نسبتاً سبک و تنها برابر با 188 گرم است. واقعیتی که استفاده از گوشی را برای مکالمات طولانی و استفاده دلپذیر می کند. قاب و قاب سامسونگ گلکسی A04e پلاستیکی و جلوی آن شیشه ای است. صفحه نمایش 6.5 اینچی و 6 اینچی قابل استفاده برای کاربران. در قسمت بالایی و میانی صفحه نمایش یک قطره آب را می بینیم که دوربین سلفی در آن قرار دارد. قسمت پشتی گلکسی A04e بسیار ساده و بدون درهم ریختگی اضافی طراحی شده است و تنها دارای دو دوربین با فرمت ستونی است. حذف حسگر اثر انگشت از این گوشی نیز به کاهش قیمت کمک کرده است. گوشی سامسونگ A04e در مدل های تک و دو سیم کارته و رنگ های مشکی، مسی و آبی موجود می باشد.

گلکسی A04e

مشخصات گلکسی A04e سامسونگ

جدا از طراحی ساده و بدنه گوشی سامسونگ A04e، می توان متوجه شد که این گوشی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری فراتر از یک گوشی مقرون به صرفه است. ابتدا باید در مورد پردازنده مرکزی یا پردازنده هشت هسته ای این سامسونگ گلکسی A04e در دو خط چهار هسته ای 2.3 و 1.8 گیگاهرتز با مدل Cortex-A53 صحبت کنیم. یکی از ویژگی هایی که این محصول را برای بازی مناسب می کند. پردازنده این گوشی از تراشه قدرتمند مدیاتک هلیو پی 35 بهره می برد. سامسونگ گوشی A04e را با 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 و 4 گیگابایت رم تولید می کند. به این ترتیب، بسته به نیاز و بودجه خود، می توانید گزینه های بیشتری در هنگام خرید گوشی سامسونگ A04e داشته باشید. همچنین امکان قرار دادن کارت SD خارجی در بدنه این محصول وجود دارد. پردازنده گرافیکی Samsung Galaxy A04e مدل PowerVR GE8320 می باشد که با این قیمت مطلوب به حساب می آید. این پردازنده با فناوری LCD PLS مورد استفاده در صفحه نمایش موبایل ترکیب شده است که رزولوشن آن 720 در 1600 پیکسل است. اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی به عنوان سیستم عاملی نصب شده است که از فناوری های شبکه GSM، HSPA و LTE برای اتصال به اینترنت استفاده می کند. در پایان این قسمت باید در مورد دوربین گوشی سامسونگ A04e صحبت کنیم. لنز واید این دوربین وضوح 13 مگاپیکسلی دارد. کیفیت اندازه گیری عمق این سنسور نیز دو مگاپیکسلی است که در نور مناسب با دوربین گوشی های هوشمند گران قیمت متفاوت است. فیلم برداری با این گوشی با کیفیت 1080P و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه انجام می شود. فوکوس خودکار یا فوکوس خودکار یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که هنگام گرفتن عکس و فیلم با این دوربین دارید. دوربین سلفی A04e نیز پنج مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری است.

گوشی سامسونگ a04e

سایر ویژگی های گوشی سامسونگ A04e

از دیگر ویژگی های کلیدی A04e می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باتری غیر قابل تعویض Li-Po دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت با عملکرد تقریبا 48 ساعت پس از هر بار شارژ است.
  • بلوتوث و وای فای
  • پورت کابل USB نوع C
  • پورت OTG
  • پورت جک 3.5 میلی متری
  • عملکرد بلندگو

گوشی A04

قیمت گوشی سامسونگ A04e

در مجموع قیمت گوشی سامسونگ A04e نسبت به امکانات و قابلیت های آن بسیار گران به حساب می آید. در بازارهای بین المللی مانند آمازون قیمت این محصول حدود 100 دلار است که بسته به ویژگی یا رنگ ممکن است افزایش یا کاهش پیدا کند. همانطور که گفتیم طراحی ساده و حذف برخی ویژگی ها از جمله دلایل کاهش قیمت این محصول است. اگر به دنبال خرید یک گوشی کاربردی، سبک، زیبا و ساده هستید، این گوشی سامسونگ می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این گوشی به طور کامل نیازهای اولیه مانند تماشای فایل های ویدئویی، کار با اپلیکیشن ها، برقراری تماس های ویدئویی با کیفیت بالا و انجام بازی های نسبتا سبک را برآورده می کند. با خرید گوشی Samsung A04e از فروشگاه های معتبر اینترنتی، می توانید قیمت های مقرون به صرفه تر، تحویل سریع و تضمین اصالت محصول را به تجربه خرید خود اضافه کنید.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A04e ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A04e ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A04e ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427