برسی مشخصات a54 256؛ بررسی ویژگی‌های فنی و سخت افزاری

در این مطلب با عنوان مشخصات a54 256؛ بررسی ویژگی‌های فنی و سخت افزاری از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سخت افزار

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت

خرید طیف گسترده ای از تلفن های همراه یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یک تلفن همراه است. این روزها اگر به قیمت گوشی های رده بالای تمامی برندها به خصوص گوشی های سامسونگ و اپل نگاه کنید؛ پیدا کردن یک گوشی مقرون به صرفه با ویژگی هایی مانند دوربین پیشرفته و تراشه ای که بتواند برنامه های مختلفی را اجرا کند، آسان نیست. شرکت گوشی سامسونگ با طراحی گلکسی A54 بزرگ توانسته خود را در صدر لیست گوشی های رده بالا قرار دهد. گلکسی A54 یک گوشی میان رده سامسونگ مدل 2023 است که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و با صفحه نمایش و سیستم صوتی باکیفیت می تواند تجربه کاربری عالی و روانی را در اختیار شما قرار دهد. می تواند آن را انجام دهد. از استفاده از آن برای چندین سال لذت خواهد برد.

مزایا و معایب گوشی A54 5G

مزایای:
• مقاومت خوبی در برابر آب دارد
• طراحی مشابه گوشی های موبایل سامسونگ
• کیفیت صفحه نمایش
• بلندگوهایی با توان خروجی مناسب
• یک تراشه بازی مناسب همراه داشته باشید
معایب:
• آداپتور شارژر در جعبه وجود ندارد
ظاهر و طراحی گوشی گلکسی A54 5G با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم
گوشی گلکسی A54 5G دارای ظرفیت 256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم و یکی از شبیه ترین طراحی های دنیا به سری S23 سامسونگ است. اگرچه این گوشی عریض است. اما مانند گلکسی اس 23 معمولی دارای پنل شیشه ای است و تنها چیزی که دور آن از پلاستیک ساخته شده است که زیبایی خاصی به گوشی بخشیده است. یکی از بزرگترین مزیت های خرید گوشی سامسونگ A54 5G تنوع رنگ است، شما می توانید این گوشی را در 4 رنگ مختلف مشکی، سبز لیمویی، بنفش و سفید در بازار پیدا کنید.

یک لایه گوریلا گلس 5 برای محافظت از صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی نصب شده است. اما این بدان معنا نیست که گوشی در برابر هر نوع ضربه سنگین مقاومت می کند.

دوربین ها مانند S23 به صورت عمودی در پایین قرار گرفته اند و ماژولی برای آن ها وجود ندارد. همچنین خروجی دوربین دقیقا مشابه گلکسی اس 23 است. اگر طراحی مدل گوشی سامسونگ 2023 و 2024 را دوست دارید، با طراحی A54 موافق خواهید بود.

اگر به فکر خرید یک گوشی کاملا ضد آب هستید، بهتر است بدانید که این گوشی دارای گواهی IP67 بوده و در برابر نفوذ آب به قسمت داخلی گوشی تا عمق 1 متری بالاترین مقاومت دارد. محدودیت زمانی 30 دقیقه؛ بنابراین مقاومت خوبی در برابر آب دارد. با این حال، کاملا ضد آب نیست، بنابراین هنگام استفاده از آن در اقیانوس و استخر مراقب باشید و از آن بر روی فیلم استفاده نکنید.

از دیگر ویژگی های a54 256 می توان به قاب ها و قرارگیری دکمه ها اشاره کرد. در لبه کنار دکمه کنترل صدا و دکمه روشن و خاموش قرار دارد. میکروفون و شیار سیم کارت در لبه بالایی گوشی قرار گرفته اند و بلندگو، پورت شارژ و میکروفون طبق معمول در لبه پایینی گوشی قرار گرفته اند.

تعریف a54 256; بررسی مشخصات فنی و تجهیزات

a54 256 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED است. اگر به فکر خرید یک گوشی متوسط ​​مناسب برای تماشای فیلم و اینترنت گردی هستید، بهتر است کیفیت و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل (رزولوشن تصویر Full HD) این گوشی و فرکانس 120 هرتز را در نظر بگیرید. نرخ تازه سازی هنگام کار نسبت ابعاد صفحه نمایش سامسونگ A54 19.5:9 است که به معنای باریک بودن آن است.
لبه ها بیشتر از قبل هستند و قسمت بیشتری از صفحه را می پوشانند.

از نظر نرم افزاری، از آنجایی که گلکسی A54 5G با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم در چهارمین ماه سال 2023 عرضه شد؛ مانند دیگر مدل های گوشی های سری A سامسونگ امسال، اندروید 13 و رابط کاربری One UI 6 وجود دارد و طبق روال معمول شرکت سامسونگ، تا 4 سال (اندروید 17) از اندروید پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت سامسونگ یک تراشه Exynos 1380 با فناوری 5 نانومتری را برای گوشی Galaxy A54 Fiuji نصب کرده است. این گوشی دارای یک سی پی یو با 4 هسته Cortex-A78 و 4 هسته Cortex-A55 است که به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 قدرت مناسبی را برای اجرای برنامه های ویرایشی مختلف، بازی ها و سایر برنامه ها به گوشی می دهد. در واقع، اگرچه این گوشی برای کاربران بازی ساخته نشده است. اما می تواند بازی های مختلف اندروید را با سرعت و نرخ تازه سازی مناسب اجرا کند و عملکرد گیمر را بالا ببرد.

دوربین اصلی گوشی با دوربین واید عکس می گیرد و کیفیتی برابر با 50 مگاپیکسل دارد، دوربین دوم دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین سوم ماکرو 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است.

گوشی سامسونگ گلکسی A54 5G دارای ظرفیت 256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم، باتری باکیفیت با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مانند گوشی های سامسونگ است و اگر هر روز از آن استفاده کنید و وبگردی کنید. ، تا 18 ساعت در روز دوام خواهد داشت که البته تعداد ساعت ها بسته به نحوه استفاده شما از گوشی و باز کردن برنامه های سنگین و برنامه های مختلف تغییر می کند. اما در مجموع می تواند یک روز شارژ شود که در این قیمت یک ویژگی بسیار کاربردی است.
قیمت گوشی سامسونگ A54 256
اگر به دسته گوشی های سری S سامسونگ علاقه مند هستید؛ اما شما می خواهید همان گوشی همان برند را با قیمت کمتری بخرید که با توجه به قیمت گوشی a54 256 می توانید این گوشی را خریداری کنید.

a54 256 را بخرید

برای خرید بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2023 می توانید به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کرده و سریعا محصول را در دست بگیرید. کارشناسان فناوری Technolife خرید Samsung a54 256 را برای افرادی که قصد دارند برای تولید محتوای مناسب عکس و فیلم بگیرند، توصیه می کنند. همچنین این گوشی برای اکثر بازی ها قدرت خوبی دارد و گزینه خوبی برای خرید به حساب می آید.

اگر از مطلب مشخصات a54 256؛ بررسی ویژگی‌های فنی و سخت افزاری راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات a54 256؛ بررسی ویژگی‌های فنی و سخت افزاری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات a54 256؛ بررسی ویژگی‌های فنی و سخت افزاری"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427