مشخصات ساعت T Rex 2

در این مطلب با موضوع مشخصات ساعت T Rex 2 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

نشانگر ساعت T Rex 2

ساعت T Rex 2 یک انتخاب عالی برای دوستداران طبیعت و ماجراجویانی است که برای پیگیری فعالیت ها و ماجراجویی های خود به ساعتی با امکانات زیاد و عمر باتری بالا نیاز دارند. با توجه به قابلیت های ساعت تی رکس 2 و با توجه به طراحی زیبا و مقاومت استثنایی در برابر شرایط مختلف، باید گفت که آمازفیت تی رکس 2 از قیمت قابل قبولی برخوردار است.

ویدئوی کوتاه؛ توضیحات کلی ساعت T-Rex 2

قیمت Amazfit T Rex 2

Amazfit T Rex 2 در بازار بین المللی قیمتی در حدود 200 دلار دارد که با توجه به امکانات و برنامه های پشتیبانی شده توسط این ساعت هوشمند خرید ساعت t rex 2 منطقی به نظر می رسد.برای بررسی بیشتر و مقایسه قیمت انواع مختلف آن از ساعت های هوشمند با توجه به نیاز و انتظارات خود به دسته بندی قیمت ساعت هوشمند فروشگاه اینترنتی 19 کارالا مراجعه کنید.

باتری ساعت تی رکس 2

  • شارژ تا 24 روز
  • 26 ساعت عمر باتری با استفاده از GPS پیشرفته
  • می توان تا 58 ساعت در حالت POWER SAVING و با استفاده از GPS استفاده کرد

ساعت هوشمند T Rex 2 دارای باتری 500 میلی آمپر ساعتی است که شارژ کامل آن حدود دو ساعت طول می کشد و باتری می تواند تا 45 روز در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی دوام بیاورد. به گفته سازنده، این مدل تا 24 روز استفاده معمولی و تا 10 روز استفاده سنگین نیازی به شارژ مجدد ندارد. این زمانی است که از ویژگی هایی مانند دقیق ترین نمایشگر ضربان قلب، GPS و نمایشگر همیشه روشن بهره می برید.

اگر قصد دارید با بالاترین دقت GPS بروید و باتری را فشار دهید، حدود 26 ساعت عمر باتری دارید و اگر در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و از حالت صرفه جویی در انرژی استفاده کنید، تا 58 ساعت عمر باتری خواهید داشت.

طراحی ساعت تی رکس 2

ساعت T-Rex 2 در رنگ های مشکی، سبز، خاکی و طلایی با بند سیلیکونی 22 میلی متری عرضه شده است. ضخامت 13.65 میلی متر و وزن 66 گرم ساعت هوشمند تی رکس 2 بر زیبایی آن افزوده است. با طراحی 4 دکمه دور صفحه ساعت TRex2، کاربر دستگاه در هیچ شرایطی حتی اگر دستان عرق کرده یا خیس باشد، مزاحم نخواهد شد!

Amazfit T Rex 2 سازگار است

برای استفاده از T-Rex 2 باید اپلیکیشن Zepp را روی آیفون یا گوشی اندرویدی خود نصب کنید. با این برنامه به راحتی تعداد قدم ها، کیفیت خواب، ضربان قلب و تمرینات اخیر خود را بررسی کنید. همچنین می توانید داده های ساعت خود را با Strava و چند برنامه دیگر همگام سازی کنید.

وضعیت شارژ ساعت در برنامه نشان داده می شود. علاوه بر این، Amizfit T-Rex 2 با سطوح مختلف نظارتی که ارائه می دهد، می تواند برای نظارت بر فشار خون، ضربان قلب، کیفیت خواب و سطح اکسیژن تنظیم شود.

ساعت شیائومی T-Rex 2 با عملکرد کامل نظارت بر خواب؛ کل زمان خواب و همچنین مراحل خواب فردی مانند خواب سبک، خواب عمیق و خواب REM را ثبت می کند.

علاوه بر تشخیص خودکار فعالیت‌های ورزشی، ساعت TRex 2 می‌تواند تعداد تکرارهای ده‌ها نوع تمرین را بشمارد و زمان استراحتی را که نشان می‌دهید تنظیم کند. برنامه ریزی کنید و آن را ذخیره کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit T-Rex 2 با پشتیبانی از 150 برنامه تمرینی به گزینه مناسبی برای هر ورزشکاری تبدیل شده است -ساعت Rex 2 دارای مقاومت 10ATM در برابر آب است که به این معنی است که تا عمق 100 متری نفوذ آب را تحمل می کند. مسلما این ویژگی شگفت انگیز است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند تی رکس 2

از دیگر نکات مهم Amizfit T-Rex 2 می توان به صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454 در 454 اشاره کرد که همیشه از قابلیت تصویر برخوردار است. این ساعت هوشمند بادوام با صفحه نمایش بزرگتر نسبت به قبل عرضه می شود و از صفحه نمایش 1.3 اینچی مدل های قبلی به صفحه نمایش 1.39 اینچی ارتقا یافته است. شاید در اعداد تغییر بزرگی به نظر نرسد، اما از نظر رزولوشن، رزولوشن از 360 در 360 پیکسل به 454 در 454 پیکسل به روز شده است و موارد دیگری مانند استفاده از پنل AMOLED باعث تقویت عمق می شود. مشکی و متضاد با ساعت هوشمند T-Rex 2. طبق آمار ذکر شده صفحه نمایش تصویری دقیق و واضح ارائه می دهد.

موارد مربوط به T-Rex 2

ساعت Amazfit T-Rex 2 15 آزمایش نظامی را پشت سر گذاشته و ثابت کرده است که هنوز هم می تواند بهترین عملکرد را در دماهای شدید، جنگل ها و جنگل های مرطوب، در مکان های مرتفع در کوه ها یا در سطح پایین و بسیار سرد داشته باشد. به این معنا amazfit T Rex 2 به خوبی تعریف شده است

شیائومی به عنوان یکی از شرکت های معروف و محبوب در زمینه گجت های هوشمند، ساعت های متنوعی تولید کرده است که برای آشنایی بیشتر و مقایسه ویژگی های این ساعت های تکی می توانید به دسته بندی ساعت های هوشمند شیائومی مراجعه کنید.

با طراحی نسبتاً بزرگ صفحه نمایش، ساعت TRex 2 دسترسی و مشاهده داده های مهم را در حین حرکت، چه در زیر نور خورشید کویر و چه در زیر نور مهتاب در خیابان های شهر، در هر کجا که هستید، آسان می کند ساعت Amazfit T-Rex 2 همراه شماست. ساعت هوشمند Amizfit T-Rex 2 به اندازه کافی سخت است که حتی در دمای منفی 30 درجه سانتیگراد نیز به خوبی کار می کند. بنابراین نه تنها بدنه ساعت تی رکس 2 در برابر سرما مقاومت می کند، بلکه نمایشگر آن نیز تحت تاثیر شرایط سخت قرار نمی گیرد.

با استفاده از دو باند و سیستم موقعیت یاب 6 ماهواره ای، می توانید با ساعت T-Rex 2 از پیاده روی فراتر بروید. همه کاوشگران، کوهنوردان و کوهنوردان می توانند با استفاده از قطب نما، ارتفاع سنج و فشارسنج ساعت هوشمند T-Rex 2 رکورد جدیدی از فعالیت های ورزشی خود به دست آورند.

بررسی قیمت خرید ساعت تی رکس 2

در نهایت، این ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند بیش از یک هفته دوام بیاورد و اگر برخی از ویژگی ها را خاموش کنید، با یک بار شارژ می تواند تا 24 روز دوام بیاورد. با توجه به ویژگی های آمازفیت تی رکس 2 مانند استاندارد ضد آب 10ATM و مقاومت در برابر شرایط سخت می توان آن را انتخابی جدی و مقرون به صرفه دانست.

مزایای ساعت T Rex 2

  • باتری با کیفیت بالا
  • مقاومت بالا در برابر اقلیم های مختلف
  • قابلیت های GPS قوی
  • استاندارد مقاومت در برابر آب 10ATM
  • پشتیبانی از بسیاری از رویدادهای ورزشی
  • صفحه نمایش آمولد

معایب ساعت تی رکس ۲

  • طراحی نسبت به نسل قبلی تفاوت چندانی ندارد

مشخصات ساعت T Rex 2

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات ساعت T Rex 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات ساعت T Rex 2"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427