برسی معایب گلکسی A14 سامسونگ

در این مطلب با عنوان معایب گلکسی A14 سامسونگ از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
گوشی های سری A سامسونگ از محصولات اقتصادی و ارزان قیمت این برند به شمار می روند. یکی از گوشی های این سری سامسونگ A14 است. این گوشی مشخصات سخت افزاری خوبی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. در ادامه در مورد مشخصات کلی این گوشی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سامسونگ

سود

عمر باتری بالا
دوربین با کیفیت اصلی
سیستم عامل اندروید 13

ضرر – زیان

عدم مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
سرعت کم
مشخصات گوشی سامسونگ A14

گوشی سامسونگ a14 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD است. رزولوشن این صفحه نمایش 1080 x 2408 پیکسل است. همچنین از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند.
این دستگاه دارای همان ابعاد 167.7 × 78 × 9.1 میلی متر می باشد که از نظر نمای جانبی محصولی قابل استفاده است. وزن گوشی سامسونگ 201 گرم است و در رده گوشی های نسبتا سنگین قرار می گیرد. قاب و پنل پشتی گوشی از پلاستیک و پنل جلویی آن از شیشه ساخته شده است.

موارد مربوط به A14

تراشه Helio G80 به همراه این محصول برای اجرای برنامه ها و عملکردهای مختلف عرضه می شود. این تراشه برای بازی و کارهای روزمره عالی است. اما نباید انتظار بازی های جدید با کیفیت گرافیکی سنگین را داشته باشید. برای انجام کارهای روزانه بهتر است از این ابزار کمک بگیرید. گوشی های سامسونگ به طور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI Core 5 هستند.
می توانید گوشی سامسونگ a14 را با حافظه های 64 و 128 گیگابایتی با 4 و 6 گیگابایت رم خریداری کنید. همچنین اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، می توانید از کارت حافظه جانبی استفاده کنید.
پنل پشتی گوشی سامسونگ دارای سه دوربین مجموعا 50، 5 و 2 مگاپیکسل است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همچنین دارای فناوری فوکوس خودکار (PDAF) است که از حرکت دست هنگام عکس گرفتن جلوگیری می کند. دوربین اصلی می تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین سلفی A14 دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض است و کیفیت ضبط تصاویر نیز مناسب است. کیفیت دوربین اصلی و سلفی متوسط ​​است و برای گوشی با این قیمت مناسب در نظر گرفته می شود.

سایر مشخصات گلکسی A14 سامسونگ

آخرین مشکل اصلی این گوشی باتری آن است. ظرفیت باتری گلکسی A14 برابر با 5000 میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید در کمترین زمان ممکن گوشی را روشن کنید. روی دکمه پاور این گوشی حسگر اثرانگشت قرار دارد که سرعت و کیفیت خوبی دارد و می توانید از آن برای نگه داشتن دستگاه استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به جک 3.5 میلی متری و بلندگوی مناسب اشاره کرد.

مقایسه گوشی A14 با گوشی A23

این دو گوشی از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین محصولاتی هستند که بسیاری از شنوندگان مایل به مقایسه این دو مدل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت ها هستند. از نظر صفحه نمایش، مشخصات این دو محصول مشابه یکدیگر است و تنها تفاوت این است که A23 دارای محافظ گوریلا گلس 5 نیز می باشد. در بخش دوربین سلفی، a14 دارای دوربین 13 مگاپیکسلی است در حالی که a23 دارای دوربین 8 مگاپیکسلی است. به طور کلی این دو محصول با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند و تفاوت در برخی شرایط کم است.

خرید گوشی سامسونگ A14

تراشه Helio G80، سه دوربین با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از جمله مواردی هستند که این گوشی را مقرون به صرفه کرده اند. اگر بودجه محدودی دارید، این محصول ارزان قیمت ارزش خرید دارد.
قیمت گوشی سامسونگ A14
گوشی سامسونگ A14 در دسته محصولات مقرون به صرفه و ارزان قرار می گیرد شما می توانید از این گوشی برای ارسال پیام، تماس و به عنوان گوشی دوم استفاده کنید. اگرچه دوربین برای عکاسی حرفه ای مناسب نیست اما به راحتی می تواند کار شما را شروع کند و عملکرد قابل قبولی برای عکاسی از سوژه های شما دارد.

 

اگر از مطلب معایب راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی معایب گلکسی A14 سامسونگ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی معایب گلکسی A14 سامسونگ"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427