برسی؛ یخچال و فریزر سینجر مدل 4300

در این مطلب با موضوع یخچال و فریزر سینجر مدل 4300 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

یخچال فریزر سینگر مدل 4300

یخچال فریزر سینگر مدل 4300 را باید یکی از بهترین محصولات لوازم خانگی ایرانی دانست زیرا این محصول علاوه بر قیمت رقابتی از نظر کیفیت ساخت و نمایش نیز کاملا راضی کننده است. اگر می خواهید با ویژگی ها و امکانات یخچال سینگر 4300 بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های یخچال فریزر سینگر مدل 4300

به طور کلی یخچال 14 فوتی بهترین انتخاب برای یک محیط کوچک خانوادگی یا اداری است، اما یخچال سینگر 4300 با طراحی ترکیبی و ظاهری که دارد مطمئناً مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند. از ویژگی های جذاب این محصول ابتدا باید به تعبیه زهکشی بر روی درب کشویی اشاره کرد تا در مدت زمان کوتاهی به آب سرد دسترسی داشته باشید. جزء بعدی سیستم «آب یخ زدایی خودکار» نام دارد که به طور خودکار یخ زدگی و بخار را از بین می برد و با کمک موتور آنها را از بین می برد.

یخچال مدل سینگر 4300 علاوه بر این دو ویژگی، دارای کندانسور مخفی، صفحه نمایش دیجیتال، دستگیره مخفی و البته درب ضد باکتری است تا در قیمت کلاس رقیبی سرسخت برای برندهای خارجی باشد.

برای شست و شوی این مدل هم جای نگرانی نیست زیرا برای کف حمام وجود دارد. همچنین درب یخچال دارای ترمز است تا در صورت باز شدن ناگهانی در حین شستشو از آسیب دیدن آن جلوگیری کند.

وجود چنین وسیله ای با توجه به قیمت یخچال ذکر شده ارزش خرید آن را بیشتر کرد. لازم به ذکر است که از چراغ های LED استاندارد برای روشنایی داخل یخچال استفاده می شود، بنابراین علاوه بر روشنایی خوب، مصرف انرژی کمتری نیز دارند و طول عمر بیشتری نیز دارند. به نظر شما آیا این مدل را می توان رقیب مناسبی برای رقابت با برندهای بزرگ خارجی دانست یا خیر؟

فضای داخلی و ظرفیت یخچال سینگر 4300

یکی از بهترین انواع کشوها و کفپوش ها را که می توان محصولی 14 فوتی در نظر گرفت در یخچال فریزر سینگر مدل 4300 ترکیبی از 3 طبقه و 1 کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات ساخته شده از مواد شیشه ای مقاوم و. البته 3 قفسه مناسب برای نگهداری نوشیدنی با مخزن زهکشی در یخچال قرار داده شده است.

همچنین یخچال این محصول دارای 3 کشو در محفظه داخلی و 3 قفسه مناسب برای نگهداری نوشیدنی ها و سایر مواد غذایی کوچک روی در می باشد.

ابعاد اعلام شده این شرکت برای این یخچال سینگر به شرح زیر می باشد. ارتفاع آن 1630 میلی متر، عمق 626 میلی متر و عرض 550 میلی متر است که به کمک پایه های قابل تنظیم به راحتی در محیط های کوچک نصب می شود. فراموش نکنید که دهانه درب این مدل به سمت راست است.

قیمت یخچال سینگر مدل 4300 بررسی و قیمت خرید

امروزه با توجه به افزایش قیمت تمام شده، مشکل جدی واردات کالا از خارج از کشور و پیشرفت چشمگیر برند داخلی، روز به روز بر تعداد متقاضیان کالاهای خانگی افزوده می شود. یخچال فریزر سینگر مدل 4300 یکی از محصولات باکیفیت خانگی محسوب می شود که علاوه بر تمامی تجهیزات ذکر شده از گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن نیز بهره مند شده است.

برای مشاهده آخرین قیمت یخچال های سینگر مدل 4300 با وب سایت محصول همراه باشید 19 نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از این محصول یا سایر محصولات برند سینگر را داشته اید؟ به نظر شما این مدل ارزش خرید داره؟ لطفا نظرات خود را در زیر این مقاله ارسال کنید.

یخچال و فریزر سینجر مدل 4300

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ یخچال و فریزر سینجر مدل 4300" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ یخچال و فریزر سینجر مدل 4300"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427