مشخصات امیزفیت GTS 4

در این مطلب با موضوع مشخصات امیزفیت GTS 4 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

توضیحات Amizfit GTS 4

Amizfit GTS 4 با ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌ها مانند کنترل‌های قدرتمند، عمر باتری عالی و طراحی عالی، عملکرد زیادی را نسبت به قیمت ارائه می‌دهد. ساعت Amizfit GTS 4 با طراحی مستطیلی و صفحه نمایش همیشه روشن با شیشه سکوریت و روکش ضد لک پوشانده شده است تا خیال شما را از هر طرف راحت کند. لازم به ذکر است که آمازفیت GTS 4 نسبت به قابلیت های خود از قیمت قابل قبولی برخوردار است.

توضیحات و قیمت ظرفیت دیگر ساعت Amizfit GTS 4 Mini را ببینید

Amifit GTS 4 ویدیو را تماشا کنید

قیمت Amazfit GTS 4

قیمت آمازفیت GTS 4 با توجه به قابلیت های آن و اینکه بدنه مرکزی آن از آلیاژ آلومینیوم و قسمت زیرین آن از پلی کربنات ساخته شده است، مناسب است. این ساعت یک ردیاب تناسب اندام عالی با عمر باتری عالی، با قیمت مناسب است.

در بازار بین المللی آمازفیت GTS 4 قیمتی معادل 200 دلار دارد که با ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی خود می توان آن را در لیست ساعت های پرتعداد و جذاب قرار داد. با وجود اینکه نوسانات قیمت در بازار داخلی وجود دارد، نگران نباشید و قیمت انواع ساعت هوشمند را با ما در فروشگاه اینترنتی 19 کارا دریافت کنید.

محافظ باتری Amizfit GTS 4

ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 با ظرفیت باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی، طبق گفته این شرکت، تا هشت روز استفاده معمولی، چهار روز استفاده سنگین و 16 روز “چگونه در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنیم” نیازی به شارژ ندارد. با این حال، این اعداد کامل نیستند. آنها به سختی و نحوه استفاده شما از این ساعت بستگی دارند.

طراحی Amisfit GTS 4

• طراحی با الهام از ساعت اپل
• ضد آب 5ATM
• دارای اسپیکر و میکروفون
• فریم آن از آلیاژ آلومینیوم و پشت ساعت از پلی کربنات ساخته شده است

Amifit GTS 4 در چهار رنگ مختلف عرضه می شود: مشکی، صورتی، سفید و قهوه ای روشن. با بند قابل تعویض ساعت شیائومی GTS 4 می توانید رنگ بند را با لباس خود هماهنگ کنید. از نظر طراحی و ساخت نمایشگر باید گفت که ساعت GTS 4 بسیار شیک به نظر می رسد و تلفیقی زیبا از هنر سنتی و طراحی مدرن است و کاربران امتیاز بالایی به آن داده اند.

شاید جالب ترین جنبه ساعت هوشمند GTS 4 تنوع گسترده ای از صفحه های ساعت (در واقع بیش از 150) باشد که شامل بسیاری از واچ فیس های هیجان انگیز است. حتی می توانید برخی از ویجت ها را تغییر دهید و تصویر خود را روی صفحه ساعت آپلود کنید.

ساعت هوشمند Amifit GTS 4

Amazfit GTS 4 از اولین فناوری آنتن GPS دو بانده Circularly-polarized و 6 آنتن ماهواره ای استفاده می کند، بنابراین می توانید فایل های مسیر را از برنامه Zepp به Amazfit GTS 4 وارد کنید و مسیر خود را از طریق اتصال دنبال کنید تا پیام ها و تماس ها را دریافت کنید. با ساعت GTS4 از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند خود بروید.

پشتیبانی از دستیار صوتی آنلاین یکی دیگر از مزایای ساعت هوشمند GTS 4 است. از طریق اتصال بلوتوث با گوشی، Amazfit GTS 4 می تواند تماس های تلفنی را دریافت و پاسخ دهد.

ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 با سنسور بیومتریک BioTracker 4.0 PPG به شما امکان می دهد ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و سطح استرس خود را در 24 ساعت شبانه روز کنترل کنید. Amazfit GTS 4 همچنین می تواند میزان تنفس شما را تشخیص دهد و به سرعت این چهار معیار مهم سلامتی را اندازه گیری کند.

ساعت هوشمند GTS 4 دارای قابلیت تشخیص خودکار چندین فعالیت ورزشی با قابلیت شمارش تکرارهای شما و زمان استراحت بین ست ها می باشد. پس از تمرین، اپلیکیشن Zepp با نشان دادن اینکه کدام گروه عضلانی و مدت زمانی که آن قسمت بدن را تمرین کرده‌اید، به شما کمک می‌کند تا تمرینات خود را بهتر پیگیری کنید.

Amizfit GTS 4 مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر و پشتیبانی از بیش از 150 فعالیت ورزشی از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، یوگا و موارد دیگر، گزینه مناسبی برای ورزشکاران است. هنگامی که یکی از این ورزش ها را شروع می کنید (تردمیل، دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، ماشین قایقرانی، دوچرخه و غیره)، GTS 4 فعالیت شما را تشخیص می دهد و توصیه می کند سبک تمرینی مناسب را باز کنید. حساسیت این ویژگی را می توان روی کم، استاندارد یا زیاد تنظیم کرد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Amifit GTS 4

ساعت هوشمند Amizfit GTS 4 با صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED، با نسبت صفحه نمایش به بدنه 72.8 درصد و رزولوشن 341 PPI، بند نایلون / فلورالاستومر و وزن حدود 27 گرم، بسیار راحت و مناسب است. استفاده روزمره به خصوص در هنگام ورزش و شنا می باشد.

صفحه نمایش GTS 4 با رزولوشن 450 در 390 پیکسل با شیشه سکوریت و روکش ضد لک پوشانده شده است تا خیال شما را از همه جهات راحت کند. علاوه بر این، شیائومی Amazfit GTS 4 از بیش از 150 صفحه ساعت پشتیبانی می کند.

شیشه خمیده صفحه نمایش تبادل بهتری را برای شما به ارمغان می آورد و دکمه کناری ساعت نه تنها وسیله ای برای «بازگشت به منوی قبلی» است، بلکه برای تعامل بین منوها و تنظیمات مختلف نیز استفاده می شود.

مشخصات ساعت GTS 4 از نظر سخت افزاری و نرم افزاری

Amazfit GTS4 نرم افزار خاصی به نام Zepp OS را اجرا می کند که به نظر می رسد به خوبی کار می کند. پیمایش در منوها و باز کردن برنامه های از پیش نصب شده در GTS4 آسان است.

این ساعت همچنین بر روی نرم افزار Amazfit (سیستم عامل Zepp) اجرا می شود و از برنامه های شخص ثالث مانند Spotify پشتیبانی نمی کند، که ممکن است برخی از آنها خوششان نیاید. با این حال، شما هنوز بسیاری از اصول اولیه، از جمله آب و هوا، تقویم و یادداشت های صوتی، و همچنین برنامه هایی مانند قطب نما را دریافت می کنید.

ادغام الکسا در این مدل گنجانده شده است که با فشار طولانی دکمه روی ساعت می توان به آن دسترسی داشت. فراموش نکنید، بنابراین ساعت باید به تلفن همراه و اینترنت متصل باشد. برای مقایسه این مدل با ساعت های دیگر به صفحه ساعت هوشمند شیائومی در فروشگاه اینترنتی 19 مراجعه کنید.

قیمت خرید Amizfit GTS 4

نمی توان انکار کرد که ساعت هوشمند Amizfit GTS 4 ساعتی با طراحی زیبا، طراحی زیبا، باریک و راحت و یکی از مناسب ترین ساعت ها برای استفاده روزانه و همچنین دارای عمر باتری مناسب است. علاوه بر همه اینها، آمازفیت GTS 4 نسبت به همتایان خود از قیمت مناسبی برخوردار است و با پشتیبانی از 150 فعالیت ورزشی، بعید است که ورزش مورد نظر خود را در بین آنها پیدا نکنید. نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه ساعت Amizfit GTS 4 بر زیبایی و ظرافت آن افزوده است.

مزایای Amizfit GTS 4

  • باتری قدرتمند
  • واکنش سریع
  • ابزار قدرتمند
  • امکانات زیادی وجود دارد
  • زیبا و آسان برای استفاده

معایب ساعت Amizfit GTS 4

  • عدم پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث
  • رابط کاربری بسیار پیچیده است

مشخصات امیزفیت GTS 4

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات امیزفیت GTS 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات امیزفیت GTS 4"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427