برسی خرید رژ لب شیگلم کالکشن مرلین مونرو

در این مطلب با عنوان خرید رژ لب شیگلم کالکشن مرلین مونرو از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین مطالب حوزه زیبایی و آرایشی را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مرلین مونرو

خرید رژ لب شیگلم کالکشن مرلین مونرو

توضیحات

SHEGLAM MARILYN MONROE LIPSTICK-XOXO

رژ لب شیگلم کالکشن مرلین مونرو

 

رژ لب جامد شیگلم مدل مرلین مونرو MARILYN MONROE LIPSTICK-XOXO، مرلین بیش از یک محصول آرایشی است؛ این یک ادای احترام به زیبایی و جذابیت بی‌زمان مرلین مونرو است. این رژ لب با رنگ قرمز گرم و جسورانه خود، جوهره ظاهر خاص مرلین را به تصویر می‌کشد که برای انواع پوست‌ها مناسب است. رنگ آن غنی و پرطراوت است و جذابیت دوران طلایی هالیوود را به یاد می‌آورد و به کاربران اجازه می‌دهد تا مرلین درونی خود را مرژلب جامد شیگلم مدل مرلین مونرو MARILYN MONROE LIPSTICK-XOXO، مرلین بیش از یک محصول آرایشی است؛ این یک جشن برای زیبایی و ظرافت بی‌زمان است. با بسته‌بندی لوکس، فرمولاسیون با کیفیت بالا و رنگ چندمنظوره، این رژ لب ادای احترامی به یکی از برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ زیبایی است. چه شما یک طرفدار قدیمی مرلین مونرو باشید و چه کسی که صرفاً از جذابیت کلاسیک قدردانی می‌کند، رژ لب آیکون یک اضافه بی‌نظیر به مجموعه آرایشی شماست. میراث مرلین مونرو را بپذیرید و بگذارید لب‌های شما داستانی از جذابیت بی‌زمان با XOXO، مرلین از شیگلم بازگو کنند.جسم کنند.

 

حجم : 3/5 گرم

کشور مبدا برند: کره

 

ویژگی ها:

بافت نرم و ابریشمی

پیگمنت و ماندگاری بالا

بافت سبک

جلوه نهایی مات با شاین‌های ریز

رنگدانه‌های غنی

 

اگه شماهم از این محصول استفاده کردین حتما نظرتون رو برامون بنویسین

اگر از مطلب خرید رژ لب شیگلم کالکشن مرلین مونرو راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی خرید رژ لب شیگلم کالکشن مرلین مونرو" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی خرید رژ لب شیگلم کالکشن مرلین مونرو"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427