بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3

در این مطلب با موضوع بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اپلیکیشن

بررسی ساعت هوشمند Amizfit Bip 3

ساعت هوشمند Amizfit Bip 3 با نمایشگر ضربان قلب 1.69 اینچی TFT LCD و مانیتور SpO2 با GPS داخلی عرضه شده در بازار. با خرید ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 می توانید به بیش از 60 حالت تمرین، نظارت بر کیفیت خواب و نظارت بر استرس دسترسی داشته باشید. اگرچه قیمت ساعت Bip 3 بسیار مناسب است، اما این شرکت ادعا می کند که باتری 280 میلی آمپر ساعتی این ساعت تا دو هفته بدون نیاز به شارژ باتری دوام می آورد. ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 دارای 5ATM ضد آب است و در رنگ های مشکی، صورتی و آبی موجود است.

بررسی ویدیویی ساعت هوشمند Amizfit Bip 3

طراحی و ویژگی های ساعت هوشمند Amazfit Bip 3

ساعت Amazfit Bip 3 با وزن 33 گرم و صفحه نمایش 1.69 اینچی TFT با رزولوشن 240 در 280 پیکسل در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از سنسور BIO TRACKER 2 PPG، اکسیژن خون را کنترل می کند و یکی از نقاط قوت ساعت هوشمند Bip 3، نظارت بر سلامت است که امکان نظارت 24 ساعته بر ضربان قلب و سطح استرس را فراهم می کند. همچنین لازم به ذکر است گزینه اندازه گیری سطح اکسیژن خون، نظارت بر کیفیت خواب، عملکرد تنفس و نظارت بر چرخه قاعدگی ساعت Amazfit Bip 3.

ساعت هوشمند Amizfit Bip 3 می تواند ضربان قلب و سطح استرس شما را در طول روز ردیابی کند و در صورت افزایش غیرعادی ضربان قلب به شما اطلاع دهد. ساعت Bip 3 به راحتی سطح اکسیژن خون شما را در 25 ثانیه اندازه گیری می کند تا به سرعت وضعیت بدنی شما را تجزیه و تحلیل و گزارش کند، گفته می شود که با Amisefit Bip 3 می توانید کیفیت خواب خود را نیز کنترل کنید زیرا ساعت شیائومی Bip 3 یک ساعت است. کیفیت از همه 3 الگوهای خواب خود را دنبال کنید.

علاوه بر دریافت نوتیفیکیشن، می توانید با اتصال گوشی به Amazfit Bip 3 از طریق اپلیکیشن zepp و البته قرار دادن هدفون، موسیقی را از گوشی خود کنترل و گوش دهید. همچنین می توانید عملکرد دوربین گوشی خود را مدیریت کرده و حتی اگر گوشی گم شده باشد، آن را پیدا کنید. Amazfit Bip 3 از 60 برنامه آموزشی پشتیبانی می کند و تا عمق 50 متری ضد آب است.

باتری ساعت هوشمند Amazfit Bip 3

طبق گفته شرکت ساعت سازی Amizfit Bip 3 باتری 280 میلی آمپری با استفاده معمولی تا 14 روز دوام می آورد و در صورت استفاده زیاد باتری تا 7 روز نیاز به شارژر دارد. اگر قصد خرید از این برند قدرتمند را دارید، از دیدن صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی ناامید نخواهید شد و به راحتی می توانید انواع مدل ها و باتری ها را با هم مقایسه کرده و تصمیم خود را در مورد خرید نهایی کنید.

قیمت ساعت بیپ 3

ساعت Amazfit bip3 امروزه در رده ساعت های گران قیمت بازار قرار می گیرد زیرا قیمت Amazfit Bip 3 در بازار تنها 60 دلار است و با توجه به قابلیت ها و طراحی ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 بسیار مقرون به صرفه است.

و در آخر لازم به ذکر است که انواع ساعت های هوشمند در بازار موجود است و شما باید بر اساس انتظارات و نیازهای خود و با در نظر گرفتن بودجه خود بهترین ساعت هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427