برسی؛ معرفی چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

در این مطلب با موضوع معرفی چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آشپزخانه

معرفی چرخ گوشت پارس خزر MG-1600P

یکی از غذاهای واقعی ایرانی که در تمام دنیا شهرت دارد کباب نام دارد که انواع کباب ها از چرخاندن گوشت تهیه می شود که به دلیل محبوبیت این غذا در بین ایرانیان تمایل به خرید تجهیزات مربوطه نیز وجود دارد. بالا، و خرید بهترین آسیاب در اولویت است. در بین تولیدکنندگان این محصول در ایران، پارس خزر دارای سابقه طولانی‌تر و تنوع محصولات است که باعث سهولت در انتخاب دستمزدهای مختلف می‌شود و یکی از پیشتازان تولید و فروش لوازم جانبی در ایران به شمار می‌رود .

مشخصات:

  • قدرت موتور این محصول برابر با 1000 وات است که برای مصارف خانگی کافی است.
  • مانند آن چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1500CP خروجی آن 1200 گرم در دقیقه است، عدد بسیار خوبی که می تواند با بسیاری از مدل های خارجی رقابت کند.
  • در بسیاری از مدل ها می توان مواد باقی مانده را با بازکردن و برداشتن با دست جدا کرد، اما مزیت مدل MG-1600P کلید بازگشت آسان است.
  • برای شروع و پایان کار می توانید از Finger Touch استفاده کنید.
  • همچنین دارای توری برای گوشت چرخ کرده، تیغه و توری جدید و پیشرفته می باشد.
  • جنس تیغه ها از جنس استیل ضد زنگ بوده و از استحکام لازم برخوردارند.
  • سوسیس و کباب سازها کمک زیادی به تهیه این غذای خوشمزه در منزل می کنند.
  • یک سینی بزرگ و جادار در قسمت مخفی برای سرعت بخشیدن به کار بسیار مهم خواهد بود.
  • یکی دیگر از مزایای این محصول فضای ذخیره سازی تجهیزات است.

علاوه بر این موارد باید اضافه کرد که طراحی زیبا و مدرنی دارد و رنگ های مشکی و نقره ای ظاهری شیک به آشپزخانه می بخشد و کابل را نیز می توان داخل اتاق جمع کرد و علاوه بر رویه به دلایلی می توانیم این محصول را انتخاب خوبی کنیم.

معرفی چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427