برسی؛ معرفی ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

در این مطلب با موضوع معرفی ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آشپزخانه

معرفی مدل ساندویچ ساز پارس خزر SM-850P


خرید ساندویچ ساز پارس خزر این نه تنها راهی برای حمایت از تولید داخلی است، بلکه با مواد خوب بسیار راحت و مقرون به صرفه خواهد بود. به طور کلی لوازم خانگی تولید شده توسط این شرکت به دلیل کسب تجربه و همکاری چندین ساله و بهره مندی از تجربیات شرکت های بزرگی مانند توشیبا در ژاپن از کیفیت و تنوع قابل قبولی برخوردار است که انتخاب را آسان و مطمئن ساخته است. آنها را آنها را ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P یکی از این محصولات می باشد.

امکانات:

  • این مدل علاوه بر ظاهر ساده اما شکیل دارای موتور قدرتمند 850 واتی است که در مقایسه با مدل ساندویچ ساز پارس خزر AJ-3011 می باشد. قدرتش خیلی کمه ولی با توجه به مهارت در واقع میتونه 8 غذای مثلثی در هر دور بپزه.
  • دارای دو تابه مجزا است که برای پخت انواع غذاها و همچنین تفت دادن گوشت قرمز و مرغ بسیار مناسب است.
  • صفحات به راحتی جدا می شوند و در هنگام شستشو مشکلی نخواهید داشت.
  • اگر آشپزخانه کوچکی دارید و در خرید این دستگاه تردید دارید، باید گفت که قابلیت نگهداری به صورت عمودی را دارد و به همین دلیل فضای زیادی را در کابینت ها اشغال نمی کند.
  • دارای ترموستات ایمنی و سیستم قطع خودکار است که پس از اتمام پخت و پز به طور خودکار خاموش می شود.
  • نکته جالب این است که به راحتی می توانید ارتفاع را با توجه به ساندویچ خود تنظیم کنید.
  • این دستگاه عایق حرارتی است بنابراین از نظر ایمنی در امان خواهید بود و علاوه بر این موارد باید گفت که چراغ نشانگر روی بدنه و پایه های بلند ضد لغزش دلیل خوبی برای انتخاب این دستگاه است.
  • در مجموع تولیدکنندگان ایرانی ثابت کرده اند که در صورت داشتن توان رقابت و حمایت می توانند بازار داخلی را به راحتی تصاحب کنند و در صادرات پیشرو گام های بلندی بردارند.

معرفی ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427