برسی خرید پرایمر مات کننده 24 ساعته لورال

در این مطلب با عنوان خرید پرایمر مات کننده 24 ساعته لورال از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین مطالب حوزه زیبایی و آرایشی را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

انواع پوست

خرید پرایمر مات کننده 24 ساعته لورال

توضیحات

LOREAL Prime Lab 24H Matte Setter

پرایمر مات کننده 24 ساعته لورال

 

پرایمر L’Oréal Paris Prime Lab Matte Setter یک پرایمر مات کننده پوست است که با فرمولاسیون حاوی %1 LHA و سالیسیلیک اسید، به کنترل چربی پوست کمک کرده و ظاهری مات و یکدست به آن می دهد. این پرایمر همچنین ماندگاری آرایش را افزایش می دهد تا آرایش شما در طول روز بدون ماسیدگی و تغییر رنگ، زیبا و جذاب بماند.

پرایمر لورآل یک محصول آرایشی جدید از برند L’Oréal Paris است که به دلیل فرمولاسیون ویژه خود، به سرعت در بین خانم‌های ایرانی محبوب شده است. این محصول با داشتن خاصیت مات کنندگی و ماندگاری بالا، به شما کمک می‌کند تا آرایشی بی‌نقص و ماندگار داشته باشید.

راز داشتن پوستی بی عیب و نقص: پایه آرایشی مات کننده مات ستتر جدید L’Oréal Paris Prime Lab! پوششی مات به مدت 24 ساعت ایجاد می کند و ماندگاری کرم پودر را افزایش می دهد. با فرمول حاوی 1% LHA و اسید سالیسیلیک، پوست پس از 3 هفته متعادل و کمتر چرب به نظر می رسد.

با پایه آرایش مات لابراتوار پاریس پرایم L’Oréal Paris در تمام طول روز درخشش را تحت کنترل داشته باشید! ماندگاری فونداسیون را افزایش می دهد پوشش مات به مدت 24 ساعت مناسب برای همه رنگ های پوست بدون ایجاد لایه سفید، مناسب برای پوست های مختلط و چرب نتیجه آرایش طبیعی را ایجاد میکند.

پرایمر مات کننده L’Oréal Paris Prime Lab Matte Setter حاوی %1 LHA و Salisilic Acid است که به کنترل چربی پوست کمک کرده و باعث می‌شود تا پوست شما در طول روز مات و یکدست باقی بماند. همچنین، این محصول برای هر نوع پوستی مناسب است و بافت سبک و غیر چرب دارد

 

حجم :30 میل

ساخت : فرانسه

 

ویژگی ها:

حاوی %1 LHA و Salisilic Acid

مات کننده پوست

افزایش ماندگاری آرایش

کنترل چربی پوست

ایجاد ظاهری یکدست و صاف

مناسب برای انواع پوست

بافت سبک و غیر چرب

بدون ایجاد لایه سفید

دارای ماندگاری 24ساعته

 

اگه شماهم از این محصول استفاده کردین حتما نظرتون رو برامون بنویسین

اگر از مطلب خرید پرایمر مات کننده 24 ساعته لورال راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی خرید پرایمر مات کننده 24 ساعته لورال" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی خرید پرایمر مات کننده 24 ساعته لورال"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427