برسی خرید سرم دور چشم بیوتی آف جوسان حاوی جنسینگ و رتینول

در این مطلب با عنوان خرید سرم دور چشم بیوتی آف جوسان حاوی جنسینگ و رتینول از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین مطالب حوزه زیبایی و آرایشی را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پوست

خرید سرم دور چشم بیوتی آف جوسان حاوی جنسینگ و رتینول

توضیحات

BEAUTY OF JOSEON REVIVE EYE SERUM

سرم دور چشم بیوتی آف جوسان حاوی جنسینگ و رتینول

 

سرم دور چشم جنسینگ و رتینول بیوتی‌ آف‌ جوسان یک دور چشم فوق العاده باکیفیت برای افرادی که پوست اطراف چشم آن‌ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و دچار کاهش کلاژن، خشکی و پیری زودرس شده است بسیار مناسب می‌باشد. این محصول با کیفیت که جوانساز و ضد چروک است تا حد زیادی چین و چروک‌ها و خطوط اطراف چشم را کاهش داده و موجب افزایش خاصیت ارتجاعی می‌شود. عصاره جینسنگ موجود در این سرم دور چشم بیوتی آف جوسان حاوی ساپونین می‌باشد که به سرعت رطوبت مورد نیاز پوست اطراف چشم را تامین کرده و تا مدت طولانی آن را در عمق پوست حفظ می‌کند و شادابی و نشاط را برایتان به ارمغان می‌آورد.

ترکیبات سرم دور چشم ضد تیرگی رتینال و جنسینگ بیوتی اف جوسان:

2% رتینول: از مشتقات ویتامین A بوده و یک ترکیب ضد پیری قوی است که به بهبود تولید کلاژن، کاهش خطوط ریز و علائم پیری کمک شایانی می‌کند.

10% جینسنگ:  موجب تامین رطوبت مورد نیاز پوست و حفظ آن شده و به کاهش چین و چروک ها می‌پردازد.

 

حجم :30 میل

ساخت : کره

 

روش مصرف:

شب ها 1 الی 2 بار سرم را پمپ کرده و دور چشم یا کل صورت بزنید.

 

ویژگی ها:

ضد چروک

جوانساز

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

تامین رطوبت مورد نیاز پوست

افزایش نشاط پوست اطراف چشم

تغذیه رسان

کمک به حفظ رطوبت

مناسب انواع پوست

حاوی رتینول و جینسنگ

 

اگه شماهم از این محصول استفاده کردین حتما نظرتون رو برامون بنویسین

اگر از مطلب خرید سرم دور چشم بیوتی آف جوسان حاوی جنسینگ و رتینول راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی خرید سرم دور چشم بیوتی آف جوسان حاوی جنسینگ و رتینول" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی خرید سرم دور چشم بیوتی آف جوسان حاوی جنسینگ و رتینول"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427