برسی؛ معرفی آون توستر سایا پارس خزر مدل Vulcan20

در این مطلب با موضوع معرفی آون توستر سایا پارس خزر مدل Vulcan20 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آون توستر

معرفی کوره سایا پارس خزر مدل Vulcan20

خرید لوازم خانگی نباید بدون اطلاع از کاربرد هر یک از آنها و نیازهای فرد انجام شود. در صورت خرید آون توستر نیز باید این قانون را رعایت کنید و ابتدا انتظارات خود را از چنین دستگاهی یادداشت کنید و به دنبال مدلی با مشخصات مشابه یا نزدیک به آن نباشید. مدل های مختلف به دلیل تنوع توسترهای پارس خزر، مطمئناً می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

نظرات:

ولکان یکی از خدایان روم باستان بود و خدای آتش و فلزکاری به شمار می رفت، در واقع خدای رفاه و فواید آتش و جلوگیری از سوزاندن آن بود. ارتباط نزدیکی با عملکرد و کارایی توستر دارد.

امروزه برای کارهای مختلف ابزارهای مخصوصی با زحمت کمتری تولید می شود. فر برای این منظور طراحی شده و مدل ولکان 20 دارای موتور 1500 وات می باشد. استفاده از آن با پنل نصب در سمت راست دستگاه و دو ولوم چرخان برای تنظیم دما و گرما بسیار راحت است. تایمر و دمای نهایی 230 خواهد بود و تایمر تا 60 دقیقه قابل تنظیم است. یک ترموستات برای کنترل دما و کاهش خطر ارائه شده است. چراغ روشن یا خاموش بودن دستگاه را به شما نشان می دهد.

علاوه بر این موارد باید اضافه کرد که 3 سینی و یک صفحه جمع آوری وجود دارد که می توانید به کمک شیارهای داخل گلدان آنها را جابجا کرده و ارتفاع را تنظیم کنید. این مدل خود دارای پایه ای است که جریان هوا را در اطراف آن تسهیل می کند و این باعث افزایش عمر آن می شود. نور داخل دستگاه نیز به گونه ای است که با روشن کردن آن از وضعیت محتویات و مواد غذایی مطلع خواهید شد.

اقلام موجود در این مدل شامل رنده گریل، سینی پخت، سیخ جوجه گردان، دسته سیخ جوجه گردان، دسته سینی کباب پز و سینی باقیمانده است که می توانید آن را بپزید. اگر به دنبال خرید توستر فر مناسب برای پخت کیک، یخ زدایی، تست و حرارت دادن انواع غذاها و پخت و پز هستید، این مدل 20 لیتری انتخاب مناسبی است.

معرفی آون توستر سایا پارس خزر مدل Vulcan20

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی آون توستر سایا پارس خزر مدل Vulcan20" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی آون توستر سایا پارس خزر مدل Vulcan20"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427