معرفی یخچال و فریزر  سینجر مدل 3300D

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی یخچال و فریزر  سینجر مدل 3300D هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

سینجر

معرفی یخچال فریزر سینگر 3300D

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات داغ وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در بازار لوازم خانگی فعالیت می کند. یکی از نقاط قوت این شرکت تولید محصولات باکیفیت و پاسخگوی نیاز مشتریان مختلف می باشد. یکی از محصولات مهم این برند، یخچال فریزر سینگر مدل SETD-55 یا 3300D که بعدا نشان خواهیم داد. در گذشته داشتن یک مکان سرد برای نگهداری مواد غذایی برای جلوگیری از فساد آن یکی از نیازهای روزمره انسان به شمار می رفت. مردم برای رفع این نیاز از آب انبارهای طبیعی، غارها، چاه ها و مکان های بدون آفتاب برای نگهداری مواد غذایی استفاده می کردند. همانطور که می دانید مواد غذایی با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و خارج از منزل به سرعت فاسد می شوند و برای جلوگیری از این امر باید در جای بسته و خنک نگهداری شوند. با گسترش زندگی مدرن و از بین رفتن مناطق وسیعی از یخچال های طبیعی، نیاز به ابزارهای کاربردی مانند آنها در اولویت زندگی بشر قرار گرفته است. به همین دلیل اولین یخچال توسط ویلیام کویین در سال 1748 اختراع شد و طی سال های بعد طرح های جدید و مدرن تری با ویژگی های جدید به بازار عرضه شد. نقش مهم یخچال در زندگی انسان حقیقتی انکارناپذیر است که بر هیچکس پوشیده نیست. انسان با بقا زندگی می کند و غذا یکی از ارکان بقا است. قبل از استفاده، غذا نیز باید در یخچال نگهداری شود. یخچال نیز مانند اجاق گاز یکی از اجزای اساسی آشپزخانه است و انواع مختلفی در هر خانه ای وجود دارد.

مشخصات:

اولین چیزی که در هنگام خرید یخچال باید به آن توجه کرد اندازه و ظرفیت آن است. اندازه یخچال بستگی به اندازه آشپزخانه و تعداد افراد خانواده دارد. برای آشپزخانه های کوچک و خانواده های کوچک از یخچال های کوچک و کم و برای آشپزخانه های بزرگ و خانواده های پرجمعیت از یخچال های بزرگ نیز استفاده می شود. این یخچال در ابعاد 550 میلی متر عرض، 626 میلی متر عمق و 1630 میلی متر ارتفاع با ظرفیت 251 تا 330 لیتر موجود می باشد. عملکرد محصول با مصرف انرژی مرتبط است. داشتن رتبه بندی انرژی مناسب یکی از نکاتی است که بسیاری از خریداران می خواهند. به طور کلی، طبقه بندی انرژی از A به G می رود، هر چه به A نزدیک تر باشد، انرژی کمتر است و بالعکس. میزان مصرف انرژی این مدل A است که نشان می دهد این یخچال یکی از محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد. این یخچال دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است که باعث افزایش کارایی و کارایی آن می شود. یخچال این دستگاه در قسمت بالایی با 1 لایه شیشه و قسمت پایینی با 3 لایه شیشه و 1 کشو یخچال بزرگتر از یخچال قرار می گیرد. همچنین این دستگاه دارای محفظه مخصوص میوه و سبزیجات و 4 قفسه برای نگهداری بطری ها می باشد. روی درب این یخچال یک زهکش دستی تعبیه شده است که برای تخلیه آب لازم نیست درب یخچال را باز کنید. وجود نور مناسب در داخل دستگاه به شما کمک می کند تا غذا را به راحتی و سریع پیدا کنید. در این مدل از چراغ LED تعبیه شده در قسمت بالایی یخچال استفاده شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به کنترل مکانیکی دما، کندانسور مخفی، پایه قابل تنظیم و نگهدارنده بطری بلند و کوتاه 2 لیتری اشاره کرد. استفاده از محصولات باکیفیت برای بهبود کیفیت آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل این محصول از نظر کارایی و کارایی قابل اعتماد بوده و ویژگی ها و قابلیت های مهمی را با قیمت مناسب در اختیار خریدار قرار می دهد که می تواند خرید. یخچال فریزر سینگر انتخاب درستی داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی یخچال و فریزر  سینجر مدل 3300D" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی یخچال و فریزر  سینجر مدل 3300D"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427