بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS519

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS519 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث پرتابل کینگ استار مدل KBS519

بلندگوهای بلوتوث قابل حمل ساده ترین و ارزان ترین راه برای پخش صدا از تلفن یا رایانه لوحی شما در اتاق، عرشه یا ساحل است. از آنجایی که بلندگوهای بلوتوث دارای اشکال و اندازه های مختلفی هستند، نمی توان همه مدل ها را برای همه موقعیت ها توصیه کرد، با این حال، بلندگوی بلوتوث قابل حمل Kingstar KBS519 تقریباً برای همه جذاب خواهد بود. صدای کامل، شفاف و طراحی فوق العاده فشرده، آن را به همراهی کامل در سفر تبدیل کرده است. بهترین قیمت بلندگوهای Kingstar را در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی بررسی کنید.

خلاصه بلندگو Kingstar kbs519

اگر بلندگوی بلوتوثی می‌خواهید که بزرگ‌تر و جسورتر از گزینه‌های معمولی باشد، اما همچنان به اندازه کافی قابل حمل باشد تا آن را با خود به ساحل یا شاید در عقب خودرو ببرید، بلندگوی بلوتوث قابل حمل Kingstar KBS519 یک انتخاب عالی است. این دستگاه را می توان به صورت بی سیم و سیمی استفاده کرد. بنابراین می توان از آن به عنوان یک دستگاه قابل حمل استفاده کرد و بدون نگرانی از تمام شدن دستگاه در خانه از آن استفاده کرد. ابعاد دستگاه تنها 230*220*550 میلی متر است. در عین حال، به اندازه کافی بزرگ است که صدایی قوی و شفاف ارائه دهد، بنابراین به اندازه کافی خوب است که بتوانید در هر مکانی با خود همراه داشته باشید. وزن آن تنها 1.8 کیلوگرم است. صدای آن به طور قابل توجهی واضح تر و بلندتر از اکثر بلندگوهای بلوتوث ارزان قیمت است. اسپیکر بلوتوث پرتابل Kingstar KBS519 از نظر اندازه مناسب است به طوری که می توان آن را در کیف یا چمدان لپ تاپ قرار داد و با باتری قدرتمند 3600 میلی آمپر ساعتی برای مدت طولانی نصب کرد.

ویژگی های ظاهری بلندگو kbs519

اسپیکر kbs519 از نظر طراحی بسیار زیباست. این اسپیکر تمامی ویژگی های اسپیکرهای گران قیمت بازار را دارد. این دستگاه به شکل مستطیل عمودی با گوشه های صاف طراحی شده است. قسمت جلویی با بلندگوهای Kingstar kbs 519 پر شده و در قسمت بالایی دکمه های دستگاه و ورودی و خروجی آن تعبیه شده است. نمایشگر LED، صفحه نمایش و رقص نور از ویژگی های جالب این دستگاه است. فقط رقص نور را انتخاب کنید تا از نوری که با موسیقی در مهمانی شما مطابقت دارد لذت ببرید.

موارد مربوط به kbs519

اسپیکر King Star kbs519 ویژگی های فنی زیادی دارد. پورت USB یکی از مهم ترین قطعات اسپیکر kbs519 است که برای شارژ استفاده می شود و اغلب بسیار کاربردی است زیرا تقریبا در هر خانه ای یافت می شود. به لطف تلفن های هوشمند، کابل های USB در همه جا حاضر شده اند. علاوه بر این دوشاخه AUX یکی دیگر از قابلیت های مفید این دستگاه است. این محصول اتصال تبلت یا گوشی هوشمند خود را به بلندگوی kbs 519 آسان می کند و بدون نیاز به بلوتوث از موسیقی لذت می برد. علاوه بر این با قابلیت اتصال با بلوتوث تا فاصله 10 متری می توانید به راحتی از تبلت یا گوشی هوشمند خود در حین کار با بلوتوث استفاده کنید. توان دستگاه 35 وات است که برای دستگاهی با این مشخصات یک ویژگی عالی است. باتری دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض می باشد. اما از آنجایی که چنین باتری هایی برای مدت طولانی دوام می آورند، به ندرت خراب می شوند. باتری 3600 میلی آمپر ساعتی می تواند به راحتی در تمام روز موسیقی پخش کند. اگر می خواهید از اسپیکر star kbs519 برای یک مهمانی بزرگ یا برای مدت طولانی استفاده کنید، کافی است آن را به برق متصل کرده و به صورت بی سیم از آن لذت ببرید. پورت های دستگاه AUX / USB / blu / Radio است که تمامی نیازهای شما را پوشش می دهد. حتی اگر بخواهید می توانید از ایستگاه های رادیویی مورد علاقه خود لذت ببرید.

آیا خرید آمپلی فایر kingstar kbs 519 قانونی است؟

خرید بلندگوهای kingstar kbs 519 بستگی به نیاز شما دارد البته قیمت بلندگوهای kbs519 به دلیل کارایی بالا کاملاً مناسب است، اما باز هم ممکن است برخی افراد علاقه مند به خرید تجهیزات ارزانتر باشند. علاوه بر این، وزن دستگاه تقریباً متوسط ​​است و بر روی کیف شما آسان نخواهد بود. اسپیکر مدل kbs 519 برای محیط های شلوغ بزرگ طراحی شده است و به همین دلیل ابعاد آن به صورت مستطیلی طراحی شده است. قیمت اسپیکر kbs519 با توجه به امکانات بسیار بسیار مناسب است و حتی می توانید از آن برای مقاصد حرفه ای استفاده کنید. پس در خرید این مدل از بلندگوهای کینگ استار شک نکنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS519" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS519"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427