نکات مثبت و منفی اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 4

اگر شما هم بدنبال مطالعه نکات مثبت و منفی هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

آلومینیوم

اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 4

اگر قصد خرید اسپیکر را دارید، یکی از بهترین برندهای موجود در بازار که باید به آن توجه کنید هارمن کاردون است، تولید کننده آمریکایی که سابقه طولانی دارد و همیشه کیفیت خود را حفظ کرده است. اسپیکر Harman kardon aura studio 4 یکی از مدل های جذابی است که می توانید از این برند خریداری کنید.

مزایا و معایب

نکته خوب

• طراحی زیبا و منحصر به فرد
• چراغ ها
• پوشش صدای عالی و کیفیت
• با صدای بلند
• بیس قوی
• امکان ارتباط با سیم و بی سیم
صحبت کردن با هم بد است

• گران
• از بلوتوث نسل 5 استفاده نمی کند
• بدون پورت USB

شرح ظاهر استودیو هاله 4

یکی از اصلی ترین قسمت های aura studio 4 که می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند طراحی منحصر به فرد و زیبای آن است. این محصول مسیر اسپیکر Harman Kardon aura studio 3 را ادامه می دهد و بدنه شفاف آن به شما این امکان را می دهد که به طور کامل آنچه داخل آن است را ببینید.
این لامپ به صورت 4 هاله ای استفاده شده است و همین امر زیبایی طراحی آن را دو چندان کرده است. در واقع وجود این اسپیکر هارمن کاردون در اتاق نشیمن به زیبایی آن می افزاید و بخشی از دکور می شود. این اسپیکر 3.6 کیلوگرمی از ترکیب پلاستیک، پارچه و آلومینیوم ساخته شده و کیفیت ساخت عالی دارد.
در بدنه اسپیکر Harman Kardon aura studio 4 دکمه هایی مانند پاور، تنظیم نور، نور، بلوتوث و البته دکمه تنظیم صدا به چشم می خورد. این محصول از طریق برق به برق شهر متصل می شود و از باتری در آن استفاده نمی شود.

به طور کلی در این سری از باتری استفاده نمی شود اما شاید در اسپیکر هارمن کاردون aura studio 5 شاهد اضافه شدن این ویژگی باشیم.

مشخصات فنی اسپیکر Harman Kardon aura studio 4

در قلب این اسپیکر هارمن کاردن، شش بلندگوی ساید بای ساید با مجموع 30 وات و یک ساب ووفر 5.2 اینچی با خروجی 100 وات قرار دارد که به این معنی است که محصول نهایی به 130 عدد واقعی خوب می رسد. وات علاوه بر این، طراحی هارمن کاردون استودیو 4 امکان پخش صدا را در محیطی فراگیر می دهد.
این اسپیکر بیس عالی دارد و برای اتاق های متوسط ​​و حتی بزرگ به اندازه کافی خوب است. شما می توانید با اسپیکر aura studio 4 به دو روش، یکی از طریق درگاه AUX و با استفاده از کابل، و دیگری با بلوتوث 4.2 و اتصال بی سیم با تلفن یا دستگاه دیگر، محتوا را پخش کنید.
اسپیکر Harman kardon aura studio 4 دارای میکروفون داخلی نیز می باشد که در صورت دریافت تماس می توانید به راحتی صدای خود را از طریق اسپیکر به فرد مقابل منتقل کنید. ناگفته نماند که فرکانس این مدل بین 45 تا 20 هزار هرتز است.
به طور کلی اسپیکرهای aura studio 4 قیمت نسبتا بالایی دارند و به همین دلیل کیفیت بالایی را ارائه می دهند. صدای دریافتی دارای جزئیات و تفکیک عالی است و صدای بم کاملاً مشخص می شود.

قیمت اسپیکر Harman Kardon aura studio 4

قیمت aura studio 4 بالاست و به هیچ عنوان نمی توان این محصول را ارزان دانست. البته وقتی مشخصات فنی، ظاهر خاص و کیفیت صدای این مدل را در نظر بگیریم، دلیل قیمت را متوجه می شویم. اگر بودجه کمی دارید می توانید محصولی مانند اسپیکر Harman Kardon onyx studio 8 را انتخاب کنید که همچنان طراحی منحصر به فرد و جذابی دارد و کیفیت بالایی را ارائه می دهد.

خرید aura studio 4

این برند آمریکایی اسپیکرهای منحصر به فرد و متنوعی تولید می کند که بلندگوهای Harman Kardon soundsticks 4 نمونه دیگری از طراحی منحصر به فرد این شرکت است. این طراحی منحصر به فرد و منحصر به فرد در کنار کیفیت عالی هارمان کاردون هاله استودیوی 4 را گران کرده است و منطقی به نظر می رسد.
اگر محدودیت بودجه زیادی ندارید و به دنبال یک اسپیکر زیبا، خاص و باکیفیت برای اتاق نشیمن خود هستید، توصیه می کنیم اسپیکر بلوتوث Harman Kardon aura studio 4 را ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نکات مثبت و منفی اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نکات مثبت و منفی اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio 4"، کلیک کنید.