معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل partybox 110

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل partybox 110 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL partybox 110 را معرفی می کنیم

اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل با کیفیت خوب هستید و می‌توانید کل خانه را با صدای آن پر کنید، Partybox 110 محصول مورد نیاز شماست. قیمت jbl party box 110 این محصول را به یکی از محصولات گران قیمت تبدیل کرده است اما باور کنید این محصول ارزش پول شما را دارد.

خرید Party Box 110GBL مناسب افرادی است که به کیفیت اهمیت می دهند. این محصول به دلیل کیفیت خوب بسیار محبوب شده است. قیمت اسپیکر JBL 110 و امکانات خوب این محصول را به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل کرده است. این اسپیکر JBL نور رنگی بسیار خوبی تولید می کند، باتری بسیار خوبی دارد و مهمتر از همه کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد. این محصول دارای ویژگی هایی است که آن را شایسته این توصیف می کند.

  • رئیس خوب است
  • پول زیادی
  • نورهای زیبا با ریتم موسیقی
  • اندازه مناسب را می توان به مهمانی ها و مکان های عمومی برد
  • ضبط صفحه از بلندگو وجود ندارد

توضیحات Party Box 110

شرکت JBL طراحی خاصی را برای jbl partybox 110 در نظر گرفته است تا این محصول به سرعت نظر مخاطبان را به خود جلب کند. ابعاد این محصول 29.5×56.8×30 سانتی متر و وزن آن 10.84 کیلوگرم است. اسپیکرهای این محصول دارای توان خروجی 160 وات می باشند که مطمئن باشید صدایی عالی تولید می کنند. ابعاد این محصول به قدری بزرگ است که به راحتی قابل حمل و جابجایی به مکان های مختلف می باشد.

اسپیکر JBL Party Box 110

این محصول نورهای مختلفی تولید می کند که باعث می شود زیبایی خاصی داشته باشد و حتی محیط را بهبود بخشد. تقریبا هشت قسمت از این محصول نوری بسیار زیبا تولید می کند. دو چراغ دایره ای در بالا و پایین این محصول وجود دارد. آنچه در اینجا جالب است نورپردازی است که کاملاً با جریان موسیقی هماهنگ است.

اسپیکر بزرگ JBL Partybox 110

ضد آب با باتری قدرتمند

از آنجایی که با یک محصول قابل حمل سروکار داریم، باید بگوییم که اسپیکر JBL 110 ضد آب بوده و دارای گواهی IPX9 می باشد. این محصول فقط در برابر آب مقاوم است و گرد و غبار به آن آسیب می رساند. برای این محصول از باتری 36 وات ساعتی استفاده شده که قابل شارژ می باشد. شارژ کامل باتری این محصول حدود سه ساعت و نیم طول می کشد. با شارژ کامل باتری، می توانید تا 12 ساعت به موسیقی گوش دهید. بد نیست بگوییم سرعت شارژ این محصول تقریبا دو برابر Party Box 100 است.

اسپیکر بلوتوث JBL Party Box 110

آخرین کلمه

اسپیکر Partybox 110 به راحتی به انواع محصولات متصل می شود. می توانید اسپیکر jbl partybox 110 را به لپ تاپ، تلفن همراه و سایر دستگاه های خود متصل کرده و به موسیقی گوش دهید. کیفیت خوب آن قیمت خرید آن را بسیار افزایش داده است و توصیه می کنیم اگر از طرفداران مهمانی های کوچک هستید و برای گرم کردن مهمانی به یک اسپیکر قدرتمند نیاز دارید، مدل اسپیکر JBL Party Box 110 را خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل partybox 110" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل partybox 110"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427