ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم از امروز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم از امروز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی منتجب صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت‌نام پایه‌های ورودی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اظهار داشت: ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از امروز ۱۰ تیرماه ۱۴۹۳ آغاز شد.

وی ادامه داد: ثبت کتب از طریق سامانه‌های پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir انجام خواهد گرفت و برای ثبت‌نام از این طریق باید اقدام کرد.

منتجب اذعان داشت: ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه لازمه ثبت‌نام در مدرسه است تا نام دانش‌آموز در سامانه سیدا وارد شده و امکان ثبت کتب درسی وجود داشته باشد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: سامانه ثبت کتب درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه‌ای که موفق به ثبت‌نام کتب درسی نشده‌اند همچنان فعال است و از این طریق می‌توان برای ثبت کتب درسی از این طریق اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم دانش‌آموزان و خانواده‌ها ثبت‌نام کتب درسی را به روزهای پایانی مهلت ثبت‌نام منتهی نکنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم از امروز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم از امروز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.