۷۵ واحد صنعتی در یزد احیا شده است/ بازگشت ۱۳۰۰ نفر به چرخه اشتغال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۷۵ واحد صنعتی در یزد احیا شده است/ بازگشت ۱۳۰۰ نفر به چرخه اشتغال - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

محمدکاظم صادقیان در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره واحدهای احیا شده در دولت سیزدهم اظهار داشت: ۷۵ واحد صنعتی در سه سال گذشته احیا شده که بازگشت هزار و ۳۰۰ نفر را به چرخه اشتغال به همراه داشت و سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی هم با بازگشایی این واحدها به اقتصاد استان بازگشت.

وی اعلام کرد: ۱۱ طرح صنعتی در سال جاری افتتاح می‌شود که سرمایه گذاری این طرح‌ها ۳۱ هزار میلیارد تومان بوده و اشتغال ۳ هزار و ۳۴۱ نفر را به دنبال دارد. این طرح‌ها با ارزآوری برای استان و کشور همراه خواهد بود و خوراک واحدهای صنعتی را تأمین می‌کند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت یزد درباره طرح‌های افتتاح شده این هفته در استان هم بیان کرد: چند روز پیش شاهد افتتاح پنج طرح با سرمایه گذاری ۴ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۲۶ نفر بودیم.

صادقیان، هدف از افتتاح این طرح‌ها را تکمیل زنجیره‌های تولیدی عنوان کرد و افزود: این مساله سبب می‌شود تا ارزش افزوده بیشتری برای ما به وجود بیاید. در حوزه صنایع سلولزی نیز این رویکرد وجود دارد و وارد صنعتی شدیم که هم آب‌خواهی کمی دارد و هم در زمینه محیط زیستی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۷۵ واحد صنعتی در یزد احیا شده است/ بازگشت ۱۳۰۰ نفر به چرخه اشتغال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۷۵ واحد صنعتی در یزد احیا شده است/ بازگشت ۱۳۰۰ نفر به چرخه اشتغال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427