اقدامات انجام شده در قالب پویش چله خدمت در آذربایجان شرقی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اقدامات انجام شده در قالب پویش چله خدمت در آذربایجان شرقی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمود حسینی در گفت وگو با آنلاین در خصوص پویش چله خدمت اظهار کرد: اقدامات مختلفی در راستای این پویش انجام شد؛ تشکلات مردمی فعالیت های بسیارب داشتند، پخت رایگان غذا، پخت رایگان نان، ارایه بسته های معیشتی توسط تشکلات و هیات ها، اهدا جهیزیه به صورت کامل، آزادی زندانیان، ارایه تخفیف در فروشگاه ها، برپایی ایستگاه صلواتی و تداوم آن تا چله اربعین شهدای خدمت، خدمات فرهنگی و ارایه خدمات دندان پزشکی رایگان به نیازمندان از جمله آن هستند.

وی ادامه داد: همه این موارد توسط خود مردم انجام و نهادها و ادارات نقشی نداشتند و تمام هزینه ها بر عهده خود مردم بود و با عشق و علاقه ای که به شهدای خدمت داشتند، انجام شد و تدوام هم دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقدامات انجام شده در قالب پویش چله خدمت در آذربایجان شرقی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقدامات انجام شده در قالب پویش چله خدمت در آذربایجان شرقی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427