به زودی 11 پروژه مختلف در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افتتاح خواهد شد

به زودی 11 پروژه مختلف در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری آسیاننت استان سمنان ،دکتر قدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: این حادثه، برای مردم ایران بسیار سخت و دردناک بود ولی مردم شریف ایران یک بازشناسی جدید از رییس جمهور و خادمان شهید داشتند و ما مسیولان نیز باید با لگو گرفتن از سیدالشهدای خدمت، در مسیر خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

دکتر کامران قدس گفت: دولت سیزدهم خدمات شایانی را در حوزه سلامت به ملت ایران ارایه داده و در این دولت پروژه های مختلف زیرساختی بهداشتی و درمانی، تجهیزات و… در کشور و مناطق تحت پوشش دانشگاه به بهره برداری رسیده است.همچنین در حوزه تجهیزات نیز در مراکز بهداشتی و درمانی استان امکانات و تجهیزات پیشرفته ای خریداری و جهت ارایه خدمت به مردم بکار گرفته شده اند.

وی گفت: در دولت سیزدهم در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 42 پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی و… افتتاح شده است و به زودی 11 پروژه جدید نیز افتتاح خواهد شد که ابر پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان استان سمنان مزین به نام رییس جمهور شهید دکتر رییسی نیز در بین این پروژه ها خواهد بود.

وی به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: مدافعان سلامت همچون گذشته دوشادوش ملت همیشه در صحنه کشور، برای برگزاری و حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده هستند و با مشارکت همیشگی خود، برگ زرین دیگری به افتخارات حوزه سلامت بیافزایند.

در ادامه این جلسه گزارش عملکرد واحدهای مختلف دانشگاه ارزیابی شد و دستور کارهای جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به زودی 11 پروژه مختلف در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افتتاح خواهد شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به زودی 11 پروژه مختلف در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افتتاح خواهد شد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427