خرید تضمینی گندم در زنجان آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خرید تضمینی گندم در زنجان آغاز شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حسین محمدی افزود: در راستای حمایت و تشویق از کشاورزانی که در طرح کشت قراردادی سال 1403 ثبت نام کرده اند، به ازای هر تن گندم تحویلی یک میلیون و 500 هزار ریال کمک هزینه حمل و نقل پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 318 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان زیرکشت گندم رفته است، گفت: 18 هزار هکتار آن به صورت کشت آبی و 300 هزار هکتار به صورت کشت دیمی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: امیدواریم امسال با توجه به بارندگی های ابتدای سال و ابزارهای حمایتی دولت، شاهد ثبت رکورد بالاتری در تولید و خرید تضمینی گندم نسبت به سال قبل باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید تضمینی گندم در زنجان آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید تضمینی گندم در زنجان آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427