آینده روشنی نصیب مردم فلسطین خواهد شد

آینده روشنی نصیب مردم فلسطین خواهد شد

آسیاننت/خوزستان عضو شورای شهر اهواز گفت: مردم فلسطین به یقین رسیده اند که اگر قرار است تغییری در زندگی و سرنوشت شان رخ دهد با تحمل سختی ها و ایثار رخ می دهد و ان شاءالله آینده روشنی نصیب این مردم خواهد شد.

غلامرضا شانه سازان در گفت وگو با آسیاننت، با اشاره به حوادث اخیر در غزه و جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: یکی از خدمات دولت سیزدهم در حوزه جبهه مقاومت بود و همراهی این دولت با جبهه مقاومت موجب شد حرکت بزرگ طوفان الاقصی رقم بخورد و مردم فلسطین بتوانند به آنچه شایسته شان بوده است، برسند گر چه شهدای زیادی تقدیم کردند.

وی افزود: مردم فلسطین به یقین رسیده اند که اگر قرار است تغییری در زندگی و سرنوشت شان رخ دهد با تحمل سختی ها و ایثار رخ می دهد و ان شاءالله آینده روشنی نصیب این مردم خواهد شد.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمود اسراییل 25 سال آینده خود را نمی بیند و امیدواریم با طوفان الاقصی و اتفاقاتی که رخ داده است، این بازه زمانی به حداقل زمان خود برسد.

شانه سازان با اشاره به حمایت همه جانبه مردم ایران از مردم مظلوم فلسطین و خیزش دانشجویان کشورهای مختلف علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: فطرت انسان به این شکل است که هر مظلومی در هر جای دنیا ببیند، تحت تاثیر قرار می گیرد، اما این رژیم در سال های گذشته اجازه نمی داد مظلومیت مردم فلسطین به بیرون منتقل شود، اما اکنون با توجه به اینکه مظلومیت مردم فلسطین و کشتار این مردم توسط رژیم صهیونیستی به اوج رسیده است، از انسان ها بیدار شده اند.

وی با بیان اینکه مردم دنیا تشنه عدالت هستند، گفت: زمانی گفته می شد چگونه ممکن می شود در جهانی که رسانه بزرگترین عامل استکبار است، این مظلومیت منعکس شود اما الحمدالله با قیام مردم فلسطین، خبرهای خوشی خواهیم شنید.

شانه سازان بیان کرد: شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه آتش بس در غزه را تصویب کرد و این به این دلیل بوده است که تحت فشار شدید جامعه جهانی قرار گرفته اند و جنبش های دانشجویی هم در این شرایط تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آینده روشنی نصیب مردم فلسطین خواهد شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آینده روشنی نصیب مردم فلسطین خواهد شد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427