هانتر بایدن در هر سه پرونده مرتبط با سلاح گرم محکوم شناخته شد

هانتر بایدن در هر سه پرونده مرتبط با سلاح گرم محکوم شناخته شد

هیات منصفه دادگاه دلاور هانتر بایدن، فرزند جو بایدن را در هر سه اتهام جنایی مرتبط به دروغ گویی در رابطه با مصرف مواد مخدر در فرم خرید سلاح گرم محکوم کرد.

به گزارش آسیاننت، هیات منصفه بایدن را در رابطه با «ارایه اطلاعات نادرست در ارتباط با خرید سلاح گرم»، «ارایه اطلاعات نادرست در ارتباط با مطالبی که باید در سوابق نگهداری شود» و «داشتن سلاح گرم توسط شخصی که به طور غیرقانونی مصرف کننده یا معتاد به مواد کنترل شده است» مجرم شناخته است.

هانتر بایدن با حداکثر 25 سال زندان و 750,000 دلار جریمه مواجه است، اگرچه مجرمان اولین بار اغلب مجازاتی کمتر از حداکثر تعیین شده دریافت می کنند.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه در بیانیه ای در این رابطه گفت: همان طور که هفته گذشته گفتم، من رییس جمهور هستم، اما همچنین یک پدر نیز می باشم. جیل و من پسرمان را دوست داریم و به مردی که او امروز شده، بسیار افتخار می کنیم.

وی افزود: همچنین همان طور که هفته گذشته گفتم، نتیجه این پرونده را می پذیرم و با اینکه هانتر به دنبال تقاضای تجدیدنظر است، همچنان به فرایند قضایی احترام می گذارم.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هانتر بایدن در هر سه پرونده مرتبط با سلاح گرم محکوم شناخته شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هانتر بایدن در هر سه پرونده مرتبط با سلاح گرم محکوم شناخته شد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427