رگبار باران و تند باد آذربایجان غربی را فرا می گیرد

رگبار باران و تند باد آذربایجان غربی را فرا می‌گیرد

آفتاب نیوز :

براساس هشدار هواشناسی سطح زرد-شماره 11 و طبق بررسی آخرین الگو های پیش یابی و با عبور امواجی از تراز میانی جو، از بعدازظهرشنبه (19/03/1403) شاهد وقوع رگبارباران و رعد و برق (در نقاط مستعد بارش تگرگ) و تند باد لحظه ای خواهیم بود. منطقه اثر این مخاطره کلیه مناطق با تاکید برنیمه شمالی استان است و تا اواسط هفته آینده ادامه دارد. براساس این هشدار احتمال آبگرفتگی معابروسیلابی شدن رودخانه هاوبرخورد صاعقه؛ احتمال خیزش گردوخاک، رخداد مه و کاهش دید وجو دارد.

 در این شرایط، آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها -خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و اجتناب از فعالیت های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایردر حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رگبار باران و تند باد آذربایجان غربی را فرا می گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رگبار باران و تند باد آذربایجان غربی را فرا می گیرد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427