معابر تهران «خلوت» شد – آسیاننت

معابر تهران «خلوت» شد - ایسنا

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از خلوت بودن معابر پایتخت خبر داد و به رانندگان هشدار داد با سرعت مجاز رانندگی کنند.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت وگو با آسیاننت، با اشاره به وضعیت ترافیکی صبح امروز گفت: در رصدهای همکاران مشخص شد که امروز چهارشنبه، به دلیل بین التعطیلین بودن و تغییر ساعت کاری ادارات، شهر تهران خلوت است و در معابر مختلف تردد روان است.

وی افزود: این خلوتی معابر باعث می شود عده ای از رانندگان دچار وسوسه سرعت شوند و با این اقدام جان خود و دیگران را به خطر اندازند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست که فریب این وسوسه را نخورند و با سرعت مجاز رانندگی کنند چرا که حادثه خبر نمی کند.

کشیر با اشاره به کنترل ماموران راهور گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعتها و سبقت ها حضور دارند و با رانندگان متخلف برخورد می کنند.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معابر تهران «خلوت» شد – آسیاننت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معابر تهران «خلوت» شد – آسیاننت"، کلیک کنید.