امام راحل مسیر نظام عدالت و معنویت را برای بشریت ترسیم کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امام راحل مسیر نظام عدالت و معنویت را برای بشریت ترسیم کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله علی عباسی شامگاه دوشنبه در آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل و شهدای خدمت در مسجد المهدی اراک، اظهار کرد: نظام اسلامی میراث امام راحل است و الگوی نظام اسلامی امام خمینی (ره) که همان حضور دین، معنویت و عدالت است برای همه دنیا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نظامی که امام راحل به بشریت ارایه و هدیه کرده است نظام عدالت و معنویت است که در واقع بزرگترین میراث امام راحل است که با کمک و اراده مردم محقق شده است و در آینده نیز با حمایت مردم این مسیر تداوم می یابد.

رییس جامعه المصطفی العالمیه و نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ تحولات منطقه و جهان بود که معادلات بین المللی را پس از انقلاب اسلامی دگرگون کرد.

آیت الله عباسی تاکید کرد: اکنون نظام جمهوری اسلامی از اقتداری برخوردار است که دشمن جرات عکس العمل در مقابل عملیات صادق به خود نداد و به برکت انقلاب امام به تعبیر مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی در یک دوره گذار تمدنی قرار گرفته ایم و باید اذعان کرد که امام راحل مسیر نظام عدالت و معنویت را ترسیم و تمدن انسانی را به بشریت هدیه کرد.

رییس جامعه المصطفی العالمیه و عضو خبرگان رهبری گفت: بزرگ ترین میراث امام راحل، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که در میان ما امانت است و تمام ملت و دلبستگان امام و نظام در عالم باید از این میراث حراست کنند هر چند در نقاط مختلف جهان این رویدادها انفاق می افتد اما انقلاب اسلامی جهان را متحول کرد و از اینگونه حوادث در عالم محدود است.

وی ادامه داد: با ورود امام نظم تازه ای در عالم شکل گرفت و با گذشت 45 سال این حقیقت آشکارتر می شود.

آیت الله عباسی تاکید کرد: نظام اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرد و این مهم با امید، ایمان و اعتماد به نفس مردم ایران محقق شد.

آیت الله عباسی بیان کرد: باید این مسیر تمدن ساز را ادامه دهیم و نظام جدید را به بشریت هدیه کنیم و این مهم مدنظر قرار گیرد که اولیای خدا ترس به دل راه نمی دهند چرا که تکیه گاه آنها خداست.

وی با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: وجود پاره ای از مشکلات ناشی از دشمنی دشمنان و برای نیز لز کوتاهی مسیولان است که در این راستا نباید ناامید شد.
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رییس جمهور شهید یکبار از ناامیدی صحبتی به میان نیاوردند و گفتن که بن بستی در کشور وجود ندارد و همواره با امید با مردم سخن گفت و در جامعه امیدآفرینی کرد.

آیت الله عباسی با اشاره به ظرفیت های موجود در کشور گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت مهندسان داخلی کیفیت محصولات داخل کشور را افزایش داد و زمینه را برای صادرات کالا و حضور در بازارهای جهانی فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه مسیولان عزت خود را مرهون رهبری و مردم هستند، گفت: تشییع 20 میلیون سردار سلیمانی و 12 میلیونی آیت الله رییسی نشان از قدردانی مردم از خدمتگزاران صادق نظام جمهوری اسلامی بود

رییس جامعه المصطفی العالمیه و عضو خبرگان رهبری گفت: مفتخریم تاکنون توانستیم برای حفظ میراث امام راحل که خون بهای هزاران شهید است را حفظ کنیم و امید است با عنایت خدا، رهبری فرزانه و حضور مردم این مسیر تداوم یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امام راحل مسیر نظام عدالت و معنویت را برای بشریت ترسیم کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امام راحل مسیر نظام عدالت و معنویت را برای بشریت ترسیم کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427