بیش از 700 قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن به جوانان قشم واگذار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بیش از ۷۰۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن به جوانان قشم واگذار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی؛ اراضی طرح نهضت ملی مسکن به جوانان جزیره قشم واگذار شد.

در این آیین جوانان روستای گورزین به نمایندگی از سایر جوانان جزیره قرارداد واگذاری زمین خود را از استاندار هرمزگان دریافت کردند.

در این طرح به همت بنیاد مسکن و منطقه آزاد قشم 707 قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان دارای شرایط، آماده سازی شده که 110 قطعه در روستای گورزین ،120 قطعه در روستای سرریگ و 477 قطعه دیگر از این واگذاری های طرح نهضت ملی قشم نیز در شهر سوزا به متقاضیان تحویل می شود.

لازم به ذکر است در سطح جزیره قشم از بین 7 هزار و 650 متقاضی نهضت ملی مسکن تعداد 6 هزار و 500 نفر واجدالشرایط تشخیص داده شده است که تاکنون قریب به سه هزار نفر از متقاضیان در مرحله واگذاری زمین قرار دارند و 1400 نفر از آن ها به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات ارزان قیمت معرفی شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 700 قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن به جوانان قشم واگذار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 700 قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن به جوانان قشم واگذار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427