سارقان سیم و کابل و احشام در دامغان دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سارقان سیم و کابل و احشام در دامغان دستگیر شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سرهنگ غلامحسین عرب در گفت وگو با خبرنگار آنلاین، ضمن بیان اینکه سارقان سیم و کابل و احشام در دامغان دستگیر شدند، تاکید کرد: به دنبال دریافت گزارش های مردمی از بروز سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران فراجای شهرستان دامغان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد که سه سارق و دو مال خر اقدام به پنج فقره سرقت احشام در روستاهای دامغان کرده اند، افزود: ماموران انتظامی شهرستان دامغان در دو عملیات غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دامغان ارزش اموال مسروقه کشف شده از این افراد را شش و نیم میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز کرد: این سارق ها همچنین به 14 فقره سرقت سیم و کابل مخابرات و دیگر لوازم نیز اعتراف کردند.

عرب با بیان اینکه این افراد برای رسیدگی به پرونده خود به دستگاه قضایی ارجاع شدند، گفت: از مردم می خواهیم که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به 110 اطلاع رسانی کرده تا ماموران انتظامی در این زمینه اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارقان سیم و کابل و احشام در دامغان دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارقان سیم و کابل و احشام در دامغان دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427