رقابت های جام تختی در زنجان آغاز شد

رقابت‌های جام تختی در زنجان آغاز شد

آسیاننت/زنجان رقابت های بین المللی جام تختی با قرعه کشی پنج وزن نخست از لحظاتی پیش در زنجان آغاز شد.

چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی از دقایقی پیش با انجام قرعه کشی پنج وزن نخست این مسابقات به میزبان سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان آغاز شد.

بعد از انجام قرعه کشی پنج وزن نخست این رقابت ها، کشتی گیران این اوزان حریفان خود را شناختند که بر همین اساس در وزن 57 کیلوگرم 10 نفر، 65 کیلوگرم 15 نفر، 74 کیلوگرم 14 نفر، 86 کیلوگرم 9 نفر و 97 کیلوگرم 11 نفر به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است، در این دوره از رقابت ها 190 کشتی گیر در قالب 19 تیم به مدت دو روز در زنجان با هم مصاف خواهند کرد که 15 تیم داخلی و 4 تیم خارجی، شرکت کنندگان این دوره از مسابقات را تشکیل می دهند.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت های جام تختی در زنجان آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت های جام تختی در زنجان آغاز شد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427