رکورد Add yours اینستاگرام شکسته شد!

‌رکورد Add yours اینستاگرام شکسته شد!

طی ساعات اخیر بیش از 33 میلیون کاربر در سراسر دنیا در واکنش به حمله رژیم تروریستی و ضد بشری اسراییل به کمپ پناهندگان غیرنظامی در رفح، تصویری با عنوان «همه نگاه ها به رفح» را در صفحه اینستاگرام خود استوری کردند.

به گزارش آسیاننت،  بسیاری از بازیگران و چهره های مشهور ایرانی و خارجی از جمله پرویز پرستویی، پریناز ایزدیار، لیندا کیانی و محسن چاووشی و دیگرهنرمندان نیز در این موج رسانه ای شرکت کردند.

در هر ساعت بر جمعیت میلیونی پویش جهانی«All eyes on rafah» به معنای «همه چشم ها رو به رفح است» در شبکه اجتماعی اینستاگرام افزوده می شود.رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی برای توجیه این فاجعه انسانی و هلوکاستی، حمله به چادر غیرنظامیان و کودکان آواره فلسطینی را تنها راه رژیم صهیونیستی برای مبارزه با حماس مطرح کردند.

منبع: لشکر قدس

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رکورد Add yours اینستاگرام شکسته شد!" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رکورد Add yours اینستاگرام شکسته شد!"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427